دستگیری ۴ نفر از عاملان ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان پورسینا رشت



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباشی که با حمله به یکی از مراکز درمانی رشت سبب ایجاد و رعب و وحشت شده بودند خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی رمضانی فرمانده انتظامی رشت صبح چهارشنبه در این باره در جمع خبرنگاران ضمن اعلام جزئیاتی از حادثه حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت توسط آنان در بین مردم و بیماران اظهار داشت: اراذل و اوباش و قمه‌کش‌های حادثه بیمارستان پورسینای رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

 

او با بیان اینکه اراذل و اوباش بعد از ایجاد درگیری از محل متواری شده بودند، گفت: پلیس بلافاصله با تشکیل تیم ضربت، برخورد با اوباش را در دستور کار قرار داد.

 

بیشتر بخوانید

 

    قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از بیمارستان های رشت

 

سرهنگ رمضانی با اشاره به دستگیری یکی از اوباش در حال فرار، گفت: این فرد در زمان حادثه در بیمارستان پورسینا با عربده کشی ایجاد رعب و وحشت کرده بود که شناسایی و در یک عملیات که قصد فرار داشت با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی رشت افزود: ۳ نفر دیگر از اراذل هم شب گذشته در یک اقدام غافلگیرانه پلیس، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

 

قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان جهت برقراری و حفظ ثبات در جامعه فعالیت خود را آغاز و طرح برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------