آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری سارقان سیم کارت کنتورهای هوشمند برق



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
پلیس در اعلام مهمترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته از دستگیری سارقی خبر داد که به ۱۲۰ فقره سرقت سیم کارت کنتورهای هوشمند برق اعتراف کرد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح این پرونده گفت: با اعلام گزارش هایی از اداره برق شهرستان ساوه مبنی بر سرقت سیم کارت کنتورهای هوشمند برق، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان با به کارگیری روش های علمی و تخصصی، دو سارق را در این رابطه شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.  

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۲۰ فقره سرقت سیم کارت های کنتورهای هوشمند برق اعتراف کردند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و به رجع قضائی ارسال شد.

 

توقیف محموله ظروف چینی و بلور قاچاق  

سردارسید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف محموله ظروف چینی و بلور قاچاق به ارزش۳۰ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

 

وی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی خود از وجود یک دستگاه تریلرحامل محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از محور های مواصلاتی شهرستان اهواز مطلع و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی، خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

 

سردار صالحی افزود: در بازرسی از تریلر توقیفی، ۱۵ تن ظروف چینی و بلور قاچاق فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: محموله قاچاق توقیف، راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش مجازی  

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری عوامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استان مازندران توسط کارآگاهان پلیس فتا قائمشهر خبرداد.

 

وی گفت: در پی انتشار کلیپ قدرت نمایی با سلاح گرم از سوی یکی از اراذل و اوباش‌های بنام مازندران در شبکه‌های اجتماعی و انتشار آن بصورت گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی کشور و استان، که این امر باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود،  پیگیری این پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 

خورشاد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی مالک صفحه اینستاگرام، شخصی به هویت معلوم ساکن شهرهای شرق استان مذکور، مورد شناسایی قرار گرفت.

 

وی افزود :متهم با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و در بررسی ادله از تجهیزات هوشمند وی، نامبرده ضمن اقرار به جرم خود،  علت انتشار این فیلم را در راستای جذب مخاطب و بالابردن تعداد دنبال کننده‌ها اعلام کرد. متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

توقیف محموله تلفن همراه قاچاق 

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف خودرو سواری حامل تلفن های همراه قاچاق و لوازم جانبی آن در شهرستان عسلویه خبر داد.

 

وی گفت:ماموران انتظامی شهرستان عسلویه هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو سواری زانتیا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.  در بازرسی از خودرو توقیفی، موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق و فاقد مدارک گمرگی کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش اقلام مکشوفه را بیش از  ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

 

توقیف ۸۳ میلیارد ریال کالای قاچاق  

 سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله های خارجی قاچاق به ارزش ۸۳ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی اصفهان خبرداد.

 

وی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق و همچنین تدابیر قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، عملیاتی یک روزه تحت عنوان نصر ۷۹ در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

 

هاشمی فر افزود: در این عملیات که با حضور کلیه یگان های انتظامی و کارشناسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت و بازرسی نظارت بر اصناف به اجرا در آمد، ۱۴ دستگاه خودروی کامیون و ۱۰ دستگاه خودروی سواری حامل کالاهای قاچاق شناسایی و متوقف شدند.

 

این مقام انتظامی، عمده ترین کالاهای مکشوفه در این عملیات را لوازم خانگی، مواد خوراکی، لوازم یدکی و تجهیزات خودروهای سبک و سنگین عنوان و بیان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ها را ۸۳ میلیارد ریال تخمین زدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به دستگیری ۸۸ قاچاقچی کالا و معرفی آنها به مرجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات کنترلی پلیس تداوم دارد و به افراد فرصت طلب و سودجو که با قاچاق کالا باعث رکود و ایجاد مانع در جهش تولید در کشور می شوند، اجازه سوء استفاده نمی دهیم.

 

توقیف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق  

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در ایستگاه بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این فرماندهی در محور ایرانشهر - بم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.

 

طاهرگفت: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن این تریلی در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق فاقد مجوزهای قانونی را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف گازوئیل قاچاق  

سردارسید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف تریلر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اهواز خبر داد و گفت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی حین گشت زنی در شهرستان اهواز، ماموران انتظامی به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این راستا راننده آن را نیز دستگیر کردند.  کارشناسان ارزش ریالی سوخت مکشوفه را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد و خروج سرمایه های ملی از کشور است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------