آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت‌های سریالی با بیهوش‌کردن رانندگان



مردی که به عنوان مسافر سوار خودروها می‌شد و بعد از بیهوش‌کردن رانندگان اموال آنان را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.

 به گزارش شرق؛ چندی‌ قبل پرونده‌ای از سوی دادسرای ناحیه 10 تهران به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ارجاع داده شد که در آن شاکی عنوان کرده بود مرد جوانی را در غرب استان تهران به مقصد تهران به عنوان مسافر دربستی سوار خودروی خود کردم.

 

در میان راه مرد جوان به بهانه خریدن آبمیوه درخواست کرد تا جلوی مغازه‌ای توقف کنم. بعد از آن مرد جوان از خودرو پیاده شد و آبمیوه‌ای نیز برای من خرید. پس از خوردن آن احساس خواب‌آلودگی کردم و به آرامی در کنار جاده توقف کردم و دیگر هیچ چیز به یاد ندارم تا اینکه چشمانم را داخل بیمارستان باز کردم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مسافر فریب‌کار با آبمیوه مسموم من را بیهوش کرده و پول و وسایل باارزشم را ربوده است.

 

حین تحقیقات پلیسی رانندگان دیگری نیز به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کردند و با اعلام اظهارات مشابه خواستار شناسایی متهم شدند. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه مأموران مرد جوانی را به اتهام تهدید در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دادند که در بررسی بیشتر تعدادی مدارک هویتی متعلق به افراد مختلف از متهم کشف شد. صاحبان مدارک هویتی به پلیس آگاهی دعوت شدند و متهم را همان سارق مسافرنما معرفی کردند. همچنین در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد او سابقه‌دار است و پیش‌تر سه بار به جرم سرقت روانه زندان شده است.

 

متهم علاوه بر زورگیری به بیهوش‌کردن سریالی رانندگان خودروهای سواری و سرقت اموالشان اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در این باره گفت: رانندگانی که در یک سال گذشته به این شیوه اموال‌شان سرقت شده است می‌توانند به دادسرای ناحیه 10 تهران یا پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان آزادی، ابتدای بزرگراه یادگار امام، خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------