مرد هزار چهره در تهران دستگیر شد



مرد هزارچهره تهران که در نقش روحانی، وکیل، دکتر و ده ها سمت دیگر دست به کلاهبرداری زده بود بازداشت شد. 

چندی قبل مردی با عناوین مختلف و در پوشش روحانی و شخصیت‌های بانفوذ طعمه هایش را هدف قرار داد. کارآگاهان در تحقیقات پی بردند که مرد هزار چهره که اقدامش شباهت زیادی به فیلم مارمولک دارد به جز مواردی که لباس روحانی می ‌پوشید در نقش وکیل، دکتر، روحانی و ۲۰ سمت دیگر و در حالی که برای خود از بادیگارد استفاده می‌ کرد و با سوار شدن به آمبولانس‌ ها در سطح شهر تردد داشت دست به کلاهبرداری زده است.

 

تجسس ‌ها نشان از آن داشت که مارمولک با ساخت فیلم هایی از خودش که در مناطق محروم حضور پیدا کرده با ظاهری فریبنده اعتماد مردم را جلب می‌کند و به عنوان تبلیغ این تصاویر را در فضای مجازی منتشر می‌کند و در سناریوی دیگری همیشه مسلح و ۵ مرد با ۲ خودروی شیشه دودی از او محافظت و نقش بادیگارد وی را دارند.

 

در گام بعدی با توجه به اینکه از چندی قبل عنوان شده بود از افرادی با آمبولانس‌های شخصی در شهر تردد می‌کنند تحقیقات برای شناسایی این افراد آغاز شد که سرنخ‌های پلیسی به مرد هزار چهره رسید.

 

بررسی‌ ها نشان داد که مرد هزار چهره با آمبولانس در شهر تردد می‌کند و ۲۰ عنوان مهم برای خودش ثبت کرده و برای حل مشکلات مردم در موضوعات مختلف با دریافت پول دست به کلاهبرداری زده است.

 

 برنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------