قاتل بعد از فرار کلاهبرداری می کرد



قاتل فراری که از ۵ سال قبل تحت تعقیب بود بعد از کلاهبرداری ۳۰ میلیارد تومانی از مردم دستگیر شد. 

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان در این‌باره گفت: مدتی قبل خبر رسید که ۷۰ نفر با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مریوان از فردی به‌خاطر جعل، کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش ۳۰میلیارد تومان شکایت کرده‌اند.

 

با شروع تحقیقات پلیسی و با راهنمایی مالباختگان و جمع‌آوری اطلاعات و همکاری مشترک پلیس‌ آگاهی شهرستان‌های مریوان و سروآباد متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرکننده پلیسی در حالی که با خودروی خود در محور مریوان - سقز در حرکت بود دستگیر شد.

 

در بررسی پرونده مشخص شد وی در سال ۱۳۹۴ به اتفاق چند نفر در جریان یک درگیری و به دلیل اختلافات قبلی، مردی ۵۰ ساله را به قتل رسانده بودند و از همان موقع متواری و تحت تعقیب بوده است و طی این مدت با ترفندها و اقدامات مجرمانه، مرتکب جرایم مختلفی از جمله جعل اسناد، فروش مال غیر و زمین‌خواری بیش از ۱۰ هزار متر مربع شده است. سردار آزادی افزود: متهم در تحقیقات تخصصی به‌عمل آمده در مجموع به بیش از۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و فروش زمین به چند نفر، جعل سند و فروش مال غیر اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------