زن مسافرنما زورگیر از آب در آمد



سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که به عنوان مسافر، سوار خودروهای مسافر بری می شد و با اعمال خشونت وجوه نقد رانندگان را سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری معترف شد. 

 به گزارش ایران انلاین ،سرهنگ "کیومرث حسنوند"  بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  زورگیری زنی  از راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند زن سارق مسافر نما  را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

 

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ  با اشاره به کشف ۱۲۰ میلیون ریال وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از سارق،  افزود : متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۳۵ آزادی  به ۱۰ فقره زورگیری در محدوده "استاد معین" معترف شد.

 

این مقام انتظامی گفت: شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد.

 

سرهنگ حسنوند در پایان به رانندگان مسافر بری توصیه کرد: توصیه های ایمنی را رعایت کنید، از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کنید، در صورت مواجه شدن با سارقان از انجام اعمال خودسرانه خودداری کنید و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------