سرقت مرد معتاد از مرکز ترک اعتیاد



مردی که برای ترک اعتیاد به یک مرکز رفته بود دست به سرقت 150میلیونی از آنجا زد.

به گزارش شرق ، پرونده‌ای با موضوع سرقت از مرکز ترک اعتیاد در محدوده نارمک برای شناسایی متهم یا متهمان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارجاع  داده شد.

 

شاکی اظهار کرد: فرد یا افراد ناشناسی پنجم شهریور به مرکز ترک اعتیاد من مراجعه کردند و با تخریب قفل در چوبی و آکاردئونی مقدار قابل توجهی از داروهای ترک اعتیاد و آرام‌بخش را به ارزش بیش از 150 میلیون تومان سرقت کردند.

 

کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل وقوع سرقت اعزام و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند، سارق در ساعت 24 با یک دستگاه خودروی پراید سفید‌رنگ به محل مراجعه و با کلید در ورودی ساختمان را باز کرده و سپس به طبقه دوم رفته و با تخریب در ورودی و در آکاردئونی، اموال شاکی را سرقت کرده است. در ادامه تحقیقات پلیسی هویت سارق شناسایی و او در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی مقداری از اموال مسروقه کشف شد.

 

متهم اظهار کرد: حدود یک ماه قبل از سرقت برای تهیه داروی ترک اعتیاد به کلینیک مراجعه کردم و پس از آن با کشیدن نقشه‌ای به محل مراجعه کردم و با یک شاه‌کلید که از قبل داشتم، در ساختمان را باز کردم و سرقت را انجام دادم. سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مال‌خر اموال سرقتی نیز شناسایی شد، اضافه کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------