سارقان مسلح پسر صاحب طلا فروشی را کشتند و ۴ تن را مجروح کردند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

سارقان مسلح با کشتن پسر صاحب طلا فروشی و زخمی کردن چهار نفر دیگر در سرقت از طلافروشی در شهر سیرجان ناکام ماندند. 

به گزارش خراسان، سارقان مسلحی که شامگاه یک شنبه در پوشش خریدار و به قصد سرقت وارد طلافروشی شده بودند با اقدام به موقع و هوشمندانه طلافروش و حضور به موقع پلیس، از صحنه حادثه گریختند.

 

بنا بر این گزارش، سارقان در حالی که سلاح گرم در دست داشتند  با ایجاد رعب و وحشت در محل و تهدید به مرگ طلافروش با استفاده از گاز اشک آور و دودزا در تاریکی شب قصد سرقت از این واحد طلا فروشی در خیابان امام در انتهای بازار قدیم سیرجان را داشتند که با اقدام هوشمندانه طلافروش و با مقاومت هفت نفر از این واحد صنفی مواجه شدند. در جریان درگیری و فرار سارقان، پسر ۲۰ ساله صاحب طلا فروشی به هویت الف -ر  هدف شلیک گلوله از ناحیه سینه قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحت جان سپرد. 

 

 این گزارش حاکی است در این حادثه، دو مرد ۶۷ و۵۵ ساله و دو جوان ۳۷ ساله(فروشنده و مشتری) نیز زخمی شدند که در بیمارستان های غرضی و امام رضای سیرجان بستری شدند که حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.  

 

 قاضی محسن نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در این باره گفت: گروه هایی از پلیس اطلاعات و آگاهی و دیگر مراجع انتظامی برای شناسایی متهمان و جمع آوری دلایل و مستندات در محل حادثه حاضر شدند و تلاش برای دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.

 

 توکلی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------