اخاذی 2 میلیاردی با عکس‌های خصوصی دختر جوان



 

فردی شیاد که با تهدید انتشار تصاویر دختری جوان در فضای مجازی از او دو میلیارد ریال اخاذی کرده بود، وقتی پول بیشتری مطالبه کرد، شناسایی و دستگیر شد.

 

در پی شکایت دختری مبنی بر اخاذی از او و تهدید به انتشار تصاویر و هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان یزد قرار گرفت.

 

در تحقیقات اولیه کارشناسان مشخص شد متهم با وعده ازدواج و سوءاستفاده از اعتماد شاکی، به تعدادی از تصاویر خصوصی و شخصی او دست یافت و سپس برای منتشر‌نکردن عکس‌ها، مبلغ دو میلیارد ریال از او دریافت ‌کرد. دختر جوان از ترس منتشر‌شدن تصاویر، این مبلغ را واریز اما در ادامه فرد اخاذ مبالغ بیشتری از دختر طلب ‌کرد.

 

با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی دستگیر و بعد از اعتراف به جرمش به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتای استان یزد هشدار داد: نوجوانان و جوانان درصورتی‌ که با مواردی همچون موضوع این پرونده مواجه شدند، به‌هیچ‌وجه به درخواست‌ها و تهدیدات شخصی که اقدام به اخاذی می‌کند، تن ندهند و سریع موضوع را به والدین خود و کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهند.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------