آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تعقیب‌وگریز نفس‌گیر پلیس با سارقان تاکسی



دو سارق به‌عنف که با فرار مخاطره‌آمیز خود بزرگراه آزادگان را به‌هم ریخته بودند، در نهایت با تیراندازی‌های پلیس متوقف و دستگیر شدند. 

به گزارش شرق ؛ کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی چند روز پیش حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان یک دستگاه خودروی تاکسی را که در شهرستان رباط‌کریم به‌زور سرقت شده بود، مشاهده کردند. راننده خودرو پس از مشاهده واحد گشت با افزایش سرعت، متواری شد و با لایی‌کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان و ایراد خسارت به خودروهای عبوری شد.

 

مأموران پلیس با استفاده از علائم هشداردهنده به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند، اما وی بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت، به سمت شمال بزرگراه آزادگان به‌صورت خلاف جهت، به فرار خود ادامه داد.

 

در ادامه با توجه به حرکات خطرناک خودروی متواری، افسر اکیپ برای هشدار و حفظ جان شهروندان و جلوگیری از ایراد خسارت بیشتر و ممانعت از فرار متهم، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرد. پس از شلیک هوایی، هیچ‌گونه تغییری در اعمال و رفتار راننده خودروی مسروقه به وجود نیامد و او باز هم با حرکات بسیار خطرناک به فرار به سمت شمال بزرگراه به صورت خلاف جهت ادامه داد و در طول مسیر به چندین خودروی عبوری خسارت وارد کرد. افسر اکیپ در ادامه برای مهار متهم اقدام به شلیک به سمت لاستیک‌های عقب خودرو کرد و در نهایت تاکسی پس از طی مسافتی متوقف شد.

 

پس از آن راننده و سرنشین خودرو به‌صورت پیاده متواری شدند، اما با سرعت عمل پلیس و شلیک تیر هر دو نفر به نام‌های رحیم و علی به همراه یک قبضه سلاح سرد دستگیر شدند. سپس در بازرسی از داخل خودروی متهمان یک قبضه اسلحه پلاستیکی و دو عدد چاقو کشف شد. سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ، دراین‌باره گفت: پس از انتقال خودرو به پارکینگ، متهمان برای سیر مراحل قانونی به اداره دوم پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------