مردی با شال همسرش را به قتل رساند



فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: مرد جوانی که زنش را به قتل رسانده بود با نوشتن دست نوشته ای سعی داشت ماجرای وقوع قتل را منحرف کند که تیزهوشی پلیس راز این جنایت را فاش کرد. 

سرهنگ رضا علی بخشی با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر یک مورد مفقود شدن خانم 25 ساله در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان و وصول پرونده گم شده به پلیس آگاهی، با توجه به اهمیت و حساسیت این ماموریت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

 

سرهنگ علی بخشی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه همسر مقتوله اعلام کرد که همسرش در نوشته ای که در خانه بجا مانده اظهار داشته که قصد دارد از خانه خارج شود و دست به خودکشی بزند. پس از بررسی این دست نوشته،جمله ای با عنوان اینکه من در سلامت کامل عقلی و جسمی این مطلب را می نوسیم شک کارآگاهان را بر می انگیزد.

 

علی بخشی گفت: خودروی تازه شسته شده و تمیز شوهر مقتوله و خراش ایجاد شده در ناحیه گردن نامبرده حین مصاحبه، توسط کارآگاهان روئیت و ظن پلیس را مبنی بر گناهکار بودن شوهر مقتول تقویت کرد.

 

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی تحقیقات از وی آغاز و جوان سرانجام به قتل همسرش اعتراف و اعلام کرد.

 

وی در تشریح چگونگی وقوع قتل گفت: پس از مشاجره با وی او را با شال خفه کرده و اثرات خراش بر گردن نیز جای ناخن مقتول هنگام تلاش برای نجات بوده است که جسد را در پوشش کیسه زباله مخفی و با خودرو به بیابان های اطراف شهرستان انتقال دادم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت بیان داشت: با راهنمایی قاتل جسد مقتول کشف و پس از بازسازی صحنه و تکمیل پرونده ،جهت سیر مرال قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شد.

 

سرهنگ علی بخشی در پایان توجه به نکات ریز و ساده را در پرونده های جنایی حائز اهمیت دانست و اعلام کرد: توجه به نوشته منتسب به مقتوله و خودروی تمیز و تازه شسته شده و خراش گردن قاتل معمای این قتل را حل کرد که نشان از تجربه و دقت نظرکارآگاهان پلیس آگاهی و هوشمندی پلیس دارد.

 

ایلنا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------