حکم مرگ برای جوانی که دوستش را کشت



پسر جوانی که با ادعای تقلب دوستش در بازی او را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. 

به گزارش شرق، این مرد جوان تابستان سال جاری بعد از اینکه به‌خاطر تقلب در بازی با دوستش به نام شاهرخ درگیر شد، با واردکردن ضربه کارد میوه‌خوری او را به قتل رساند. هرچند مقتول به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان نتوانستند برای او کاری انجام دهند و پسر جوان جانش را از دست داد. با توجه به مرگ شاهرخ، پرونده قتل تشکیل و تحقیقات مأموران برای دستگیری متهم آغاز شد. مأموران متوجه شدند متهم به نام سهیل شب حادثه در خانه شاهرخ میهمان بود که درگیری بین آنها اتفاق افتاد. سپس سهیل با چاقو به سمت شاهرخ حمله کرد و او را زد.

 

این در حالی بود که مشخص شد سهیل بعد از وارد‌کردن ضربه متواری شده است. به این ترتیب، بررسی‌ها برای دستگیری سهیل آغاز و بعد از چندین روز تحقیق سرانجام متهم بازداشت شد‌. او در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت در یک لحظه عصبانیت با چاقو به دوستش ضربه زده است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.  در جلسه رسیدگی به این پرونده، ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد، سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند.

 

آنها گفتند حاضر به گذشت نیستند و تنها چیزی که آرامشان می‌کند، صدور حکم قصاص است. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من به‌شدت از کاری که کردم پشیمان هستم. روز حادثه من و تعدادی از دوستان مشترکمان در خانه شاهرخ بودیم. ما دوستان صمیمی بودیم و ارتباط خوبی با هم داشتیم. روز حادثه دور هم جمع شده بودیم که خوش بگذرانیم و بازی کنیم و چند ساعتی کنار هم باشیم. شاهرخ ورق آورد تا بازی کنیم. چند دست که با هم بازی کردیم، متوجه شدم او تقلب می‌کند و با تقلب برنده می‌شود.

 

گفتم این‌طور نمی‌شود چرا تقلب می‌کنی. انکار کرد و به من حرف نامربوطی زد و گفت تو خودت تقلب می‌کنی. متهم در ادامه گفت: من کنترلم را از دست دادم، آن‌قدر عصبانی شده بودم که نمی‌دانستم چه می‌کنم.

 

در یک لحظه چاقو را برداشتم و به سمتش حمله کردم و یک ضربه هم بیشتر نزدم که همان یک ضربه باعث مرگش شد. متهم در پاسخ به این سؤال که چاقو را از کجا آورده بود، گفت: من چاقو را از بشقاب میوه‌خوری برداشتم. در بشقاب برای میهمان‌ها میوه گذاشته بودند و ما داشتیم بازی می‌کردیم و میوه می‌خوردیم.  بعد از پایان دفاعایت متهم و وکیل‌مدافع او، هیئت قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و متهم را با توجه به مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------