گریه‌های کودک، خبر از قتل مادر می‌داد



صدای گریه‌های کودک که از داخل آپارتمانی شنیده می‌شد، خبر از قتل هولناک زنی را می‌داد که قربانی سرقتی مرگبار شده بود. 

 به  گزارش همشهری؛صبح یکشنبه بود که زن جوان با خاله‌اش تماس گرفت تا احوالش را بپرسد. اما او پاسخگو نبود و خواهرزاده‌اش که تصور می‌کرد وی در خواب است ساعتی بعد در فضای مجازی برای خاله‌اش پیامی فرستاد و منتظر شد تا آنلاین شود و پاسخش را بدهد اما همچنان خبری از او نبود. سابقه نداشت که خاله‌اش تا ظهر بخوابد؛ حتی در فضای مجازی. زن جوان که نگران وضعیت خاله‌اش شده بود با همسر وی تماس گرفت و از او شنید که خاله‌اش در خانه است.

 

همین کافی بود تا خودش را به محل زندگی او برساند، اما هرچه زنگ آپارتمان را زد کسی جوابی نداد و ناگهان صدای گریه‌های پسریک‌سال و نیمه خاله‌اش را شنید. پسربچه گریه می‌کرد و مادر و پدرش را صدا می‌زد. زن جوان مطمئن شد که بلایی بر سر خاله‌اش آمده است و به همین دلیل تصمیم گرفت به پلیس زنگ بزند.

 

جنایت

آتش‌نشانان و مأموران پلیس خود را به طبقه همکف ساختمان مسکونی حوالی نواب رساندند و دقایقی بعد قفل در شکسته شد و آنها قدم در آپارتمان گذاشتند. مأموران به محض ورود با جسد زن جوان در سالن پذیرایی روبه‌رو شدند. کمی آن طرف‌تر از جسد، کودک خردسال قربانی بود که ترسیده بود و بی‌وقفه گریه می‌کرد. وقتی مشخص شد که زن 44ساله به قتل رسیده، گزارش این جنایت به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و دقایقی بعد بازپرس جنایی به همراه مأموران تشخیص در محل جنایت حاضر شدند.

 

سرقت

با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد که زن جوان بر اثر ضربه جسم سخت به سرش جان باخته است و حدود 10ساعت از مرگش می‌گذرد. از سوی دیگر خانه وی به هم ‌ریخته بود که نشان از سرقت می‌داد. همچنان که مأموران سرگرم تحقیق در محل جنایت بودند، همسر مقتول به خانه‌اش بازگشت. وی که از مرگ همسرش شوکه شده بود به مأموران گفت: من روز شنبه برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم. شب شیفت بودم و همسرم به همراه پسرم در خانه بودند.

 

من و همسرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم و حتی شب قبل با هم تلفنی صحبت کردیم. همسرم از اینکه قرار بود کسی به خانه بیاید حرفی نزد و روز بعد خواهرزاده همسرم به من زنگ زد و سراغش را گرفت. با این حال یک درصد هم تصور نمی‌کردم که بلایی بر سرش آمده باشد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که طلاهای این زن سرقت شده و سالم ‌بودن قفل‌های در، نشان می‌داد که قتل از سوی یک آشنا صورت گرفته که به راحتی وارد خانه شده است.

 

در این شرایط قاضی جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیق از همسایه، بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه و انجام بررسی‌های بیشتر را صادر کرد تا اسرار این جنایت خاموش برملا شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------