اولین ملاقات خواهران و برادران ناتنی بعد از قتل پدر



فرزندان مقتول که حاصل دو ازدواج او بودند پس از قتل پدرشان، برای اولین بار همدیگر را در جلسه رسیدگی به پرونده او ملاقات کردند.

به گزارش شرق؛ اوایل پاییز سال ۹۴ جسد مرد کارتن‌خوابی به نام کریم در یکی از خیابان‌های جنوب تهران پیدا شد. پلیس وقتی جسد خونین وی را پیدا کرد مشخص شد او در درگیری با چند مرد معتاد به قتل رسیده است. در بررسی‌ها روشن شد کریم با یکی از دوستان معتادش به نام تورج اختلاف داشت و به دست وی کشته شده است اما متهم فراری شناسایی و دستگیر نشد. همسر کریم به مأموران گفت: من سه سال قبل با همسرم آشنا شدم و با او ازدواج کردم و حالا صاحب یک دختر دو‌ساله هستم. ما زندگی خوبی داشتیم اما کریم بار دیگر به دام اعتیاد افتاد و کارتن‌خواب شد. او من و دخترم را رها کرد و شب‌ها را در خیابان می‌ماند تا اینکه پلیس جسد او را پیدا کرد. کریم به من گفته بود قبلا در دزفول همسر و دو فرزند داشته که آنها را رها کرده است.

 

با اظهارات این زن مأموران پلیس به تحقیق در این رابطه پرداختند و پس از شش سال توانستند همسر و دختر و پسر کریم را که در دزفول زندگی می‌کردند شناسایی کنند. درحالی‌که با گذشت شش سال از این ماجرا ردی از قاتل مرد کارتن‌خواب به دست نیامده بود پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه فرزندان کریم برای نخستین‌بار یکدیگر را ملاقات کردند و مادران آنها از طرف فرزندانشان تقاضا کردند تا دیه از صندوق بیت‌المال به آنها پرداخت شود.

 

همسر اول کریم که از دزفول به تهران آمده بود، گفت: من و کریم ۱۰ سال قبل با هم ازدواج کردیم و صاحب یک دختر و پسر شدیم، اما کریم معتاد بود و کار درست و حسابی نداشت. من و فرزندانم را رها کرد و دیگر به خانه بازنگشت. همسر دوم کریم نیز گفت: من شغلی ندارم و به‌سختی زندگی دخترم را اداره می‌کنم. به‌همین‌خاطر تقاضا دارم تا دیه همسرم از صندوق بیت‌المال به دخترم پرداخت شود. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------