آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دستگیری قاتل فراری با شلیک گلوله!



 جنایت خانوادگی,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
عامل جنایت خانوادگی در یک عده کشی مرگبار، پس از 2 سال زندگی مخفیانه با شلیک پلیس دستگیر شد.

به گزارش خراسان، شب بیست و دوم تیر سال 98، جوانی به نام «م» که وارد ماجرای اختلافات خانوادگی شده بود در تماس تلفنی با طرف های مقابل آتش اختلافات خانوادگی را شعله ور کرد. او در این تماس تلفنی با پرویز (مرد 54 ساله) و دیگر بستگان وی، طوری به این اختلافات فامیلی دامن زد که کار به عده کشی و تهدیدهای مرگبار کشید اما خوشبختانه درگیری فیزیکی رخ نداد و ماجرا فقط با مشاجرات لفظی پایان یافت.

 

با این حال آتش غرورهای کاذب و خشم و نفرت های وحشتناک همچنان در زیر خاکستر ماند تا این که ساعتی بعد دوباره این آتش هولناک با صدای تهدیدهای دو طرف در گوشی های تلفن همراه شعله ور شد این بار «م» در حالی که محمود جوان 25 ساله و افراد دیگری را با خود همراه کرده بود سوار بر چند موتورسیکلت و خودرو به سوی محل سکونت طرف مقابل در محله دیگر باغون  آباد عده کشی کرد.

 

طرف های مقابل نیز که به همراه چند زن و کودک از منازل خود بیرون آمده بودند در برابر آن ها قرار گرفتند ولی این بار مشاجرات لفظی فقط چند ثانیه طول کشید و خشم و غرور با فریادهای دلخراشی در هم آمیخت. در این هنگام بود که ناگهان تیغه خنجری وحشتناک در تاریکی شب درخشید و بر سینه مرد 54 ساله فرود آمد.

 

در حالی که پیکر غرق در خون پرویز روی زمین افتاده و تکه ای از تی شرت پاره شده یکی از طرف های درگیری میان دستان زن جوان باقی مانده بود هر کدام از عوامل این نزاع خونین سوار بر وسیله نقلیه به سویی گریختند اما به خاطر اضطراب و عجله برای فرار، یکی از طرف های مهاجم موتورسیکلت را در صحنه جنایت رها کرد و با وسیله نقلیه دیگران از محل گریخت. گزارش خراسان حاکی است، دقایقی بعد پیکر خون آلود مرد 54 ساله به بیمارستان طالقانی منتقل شد اما او جان خود را از دست داد و این گونه پرونده ای جنایی شکل گرفت.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح جزئیات این پرونده و چگونگی دستگیری قاتل فراری به خراسان گفت: با گزارش مرگ این مرد 54 ساله، بی درنگ گروه تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی در کنار قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفتند و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. آنان در سپیده دم همان روز محمود و برخی از عوامل این نزاع مرگبار را شناسایی و دستگیر کردند اما متهم اصلی پرونده که جوانی به نام یوسف بود تحت تعقیب قرار گرفت.

 

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: ردیابی های اطلاعاتی متهم درحالی ادامه یافت که بررسی‌ها نشان می داد او به مکان نامعلومی گریخته است بنابراین شیوه های عملیاتی بعد از مدتی تغییر کرد تا این که سرنخ هایی از محل اختفای وی در استان زنجان به دست آمد اما بررسی های میدانی نشان داد که او از آن مخفیگاه نیز گریخته است. مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: حدود 2 هفته قبل کارآگاهان پلیس آگاهی که زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان فعالیت می‌کردند به اطلاعاتی از ورود متهم به مشهد دست یافتند و او را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند.

 

وی گفت: تحقیقات غیرمحسوس بیانگر آن بود که وی در منطقه نوده مشهد مخفی شده است بنابراین گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی وارد عمل شدند اما متهم خطرناک که متوجه حضور پلیس با لباس های مبدل شده بود، با مقاومت در برابر پلیس قصد فرار داشت که کارآگاهان به ناچار با شلیک تیرهوایی او را زمین‌گیر کردند و حلقه های قانون را بر دستانش گره زدند.

 

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: این متهم در اعترافات خود گفت: به خاطر حمایت از یکی از بستگانم وارد نزاع شدم اما وقتی تعداد زیادی از طرف های مقابل روی سرم ریختند من هم چاقو کشیدم و ضربه ای به مرد 54 ساله زدم! پس از آن هم فرار کردم و مدتی را در استان زنجان جوشکاری می کردم که بعد از بازگشت به مشهد دستگیر شدم. گزارش خراسان حاکی است: با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی «محمود عارفی راد» (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این جنایت خانوادگی همچنان ادامه دارد.

 

سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------