زن جوان: تعمیرکار کولر قصد آزار و اذیتم را داشت



وقتی آن جوان را در میان کارگرانی دیدم که وارد ساختمان شده بودند، بلافاصله درخواست کردم تا نقص برقی کولر منزل ما را نیز بررسی کند اما زمانی به نیت پلید و شیطانی او پی بردم که... 

 به  گزارش خراسان؛ زن 21 ساله که برای پیگیری شکایت خود از مرد شیطان صفت پا به کلانتری سناباد مشهد گذاشته بود، درباره چگونگی این ماجرای تاسف بار به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: امروز به دلیل قطعی برق ساختمان، کولر منزل ما دچار نقص فنی شده بود.

 

قصد داشتم از یک تعمیرکار مجاز برای تعمیر کولر استفاده کنم اما زمانی که از منزل خارج شدم، چند کارگر را دیدم که مدیر ساختمان آن ها را برای تعمیر برق و ایزوگام ساختمان به کار گرفته بود. ناگهان در میان آن کارگران، جوانی را دیدم که یک بار دیگر برای تعمیر وسایل برقی به منزل همسایه مان آمده بود.

 

لحظه ای که آن جوان را دیدم خیلی زود به او اعتماد کردم و از او خواستم تا کولر منزل ما را نیز بررسی و نقص برقی آن را برطرف کند. آن جوان که «موسی» نام داشت، پذیرفت و وارد منزلم شد. او در حالی که مشغول بررسی سیستم برق ساختمان بود، چند بار با جملاتی رکیک طنزهای نامربوطی را بر زبان راند که من اخم کردم و به او تذکر دادم که مواظب رفتار و گفتارش باشد اما هشدارهای من فایده ای نداشت تا این که ناگهان او به سوی من حمله ور شد و قصد آزار و اذیتم را داشت که با داد و فریاد او را به طرف در منزل هل دادم.

 

آن جوان هم برای این که کارگران دیگر متوجه ماجرای شیطانی او نشوند برای چند لحظه از منزل خارج شد. من هم از این فرصت استفاده کردم و بلافاصله در منزل را بستم اما او دست بردار نبود و قصد داشت تا به هر طریق ممکن دوباره وارد منزل شود که در این لحظه با برادرم تماس گرفتم و او هم بی درنگ خود را به منزلم رساند و با پلیس 110 تماس گرفت. آن جوان هم که متوجه این تماس شده بود، برای آن که بتواند از محل فرار کند با برادرم درگیر شد اما با حضور اهالی محل از فرار او جلوگیری کردیم.

 

حالا هم که این مرد شیطان صفت دستگیر شده است می خواهم به زنان و دختران جوان توصیه کنم به هیچ وجه زمانی که در خانه تنها هستند، افراد غریبه حتی تعمیرکاران یا کارگران ساختمانی را به منزلشان راه ندهند چرا که احتمال دارد حادثه ای جبران ناپذیر رخ دهد و... .

 

شایان ذکر است، به دستور سرگرد محمدباقر بهرازفر (رئیس کلانتری سناباد مشهد) این جوان شیطان صفت پس از انجام بازجویی های تخصصی و تکمیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد معرفی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------