شرور « وحشت آفرین » در چنگ قانون



جوانی که با تخریب لوازم و خنجرکشی در فروشگاه موتورسیکلت، وحشت عجیبی را در یکی از خیابان های مشهد ایجاد کرده بود با تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعات و امنیت عمومی در حالی به دام افتاد که با تغییر چهره، قصد فرار از مجازات را داشت.

 

ماجرای دستگیری این شرور خطرناک که فیلم وحشت آفرینی او در فضای مجازی منتشر شده بود، از آن جا آغاز شد که حدود یک هفته قبل، جوانی که همه اعضای بدنش خالکوبی بود به قصد تعمیر موتورسیکلت خارجی خود وارد تعمیرگاهی در چهارراه بی سیم مشهد شد و درخواست تعمیر موتورسیکلت را داشت اما به دلیل نبود قطعه ای که باید تعویض می شد با تعمیرکار به مشاجره پرداخت و در حالی که قصد داشت با توسل به زور و با قدرت نمایی یکی از موتورسیکلت های نو را با خود ببرد، با تعمیرکار درگیر شد.

 

بعد از این ماجرا، شرور 23 ساله که احتمال می داد تعمیرکار از وی شکایت کند دست به خنجر شد و اقدام به وحشت آفرینی کرد. او که نزد پدرش و در یک قصابی مشغول کار بود، با ورود به تعمیرگاه و فروشگاه موتورسیکلت، دست به تخریب زد و با توهین و فحاشی، زخم هایی را بر شانه تعمیرکار نشاند و با تهدید حاضران از محل گریخت.

 

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح چگونگی دستگیری این شرور وحشت آفرین به خراسان گفت: با فرار این جوان از محلی که اقدام به قدرت نمایی با خنجر کرده بود، مراتب به پلیس 110 گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به گروه ورزیده ای از نیروهای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشهد سپرده شد. سرهنگ حسین دهقان پور افزود: همزمان با انتشار بخشی از تصاویر وحشت آفرینی این فرد خطرناک در فضاهای مجازی، نیروهای عملیاتی پلیس رصدهای اطلاعاتی را ادامه دادند تا این که سرنخ هایی از مخفیگاه وی به دست آمد. مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: بررسی ها بیانگر آن بود که متهم با تغییر چهره، در منزل یکی از اطرافیانش مخفی شده است اما هنگامی که ماموران با دستورات ویژه قضایی، مخفیگاه وی را به محاصره درآوردند، ناگهان یکی از نزدیکانش با فریاد او را از حضور ماموران مطلع کرد و متهم با فرار به پشت بام قصد داشت از چنگ پلیس بگریزد که در این هنگام نیروهای یگان امداد وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

 

سرهنگ دهقان پور با بیان این که آثار ضربات چاقو و تیغ به صورت متعدد روی پیکر این جوان شرور وجود دارد، افزود: او که نزد پدرش به شغل قصابی مشغول است، خالکوبی های زیادی نیز روی اعضای بدنش دارد و تا کلاس سوم راهنمایی تحصیل کرده است. این مقام ارشد انتظامی همچنین به افرادی که با چاقوکشی و رفتارهای نابهنجار قصد خودنمایی یا قدرت نمایی دارند، هشدار داد، دیگر دوران قداره بندی و گردنکشی گذشته است و پلیس با این گونه افراد به شدت و قاطعانه برخورد می کند بنابراین قبل از آن که به مجازات های سختی دچار شوند، دست از این اعمال بردارند و به مسیر درست زندگی بازگردند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

 

سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------