آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ناپدیدشدن اسرار‌آمیز زن ٩٠ساله



زنی ٩٠ساله که ثروت زیادی داشت، به طرز اسرارآمیزی ناپدید شده و تحقیقات برای به‌دست آمدن سرنخی از سرنوشت وی توسط تیم جنایی آغاز شده است. 

چند روز قبل خواهرزاده‌های زنی ٩٠ساله قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشتند تا ماجرای ناپدیدشدن خاله‌‌شان را گزارش کنند. یکی از آنها به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرا گفت: خاله‌ام پس از فوت شوهرش، تنها زندگی می‌کرد. او در سلامت کامل بود و هیچ مشکلی نداشت. شوهرخاله‌ام یک مرد بازاری بود که ثروت زیادی داشت.

 

خاله‌ام پس از مرگ او تمام املاک شوهرش را اجاره داده بود و ما تقریبا هرروز با او در ارتباط بودیم اما چند روزی بود که هرچه به موبایلش زنگ می‌زدیم، خاموش بود. برای همین با کلیدی که داشتیم به خانه‌اش رفتیم اما اثری از او نبود. نگران شدیم و به تمام فامیل و دوستان خاله‌ام زنگ زدیم اما هیچ‌کس اطلاعی از او نداشت.

 

وی ادامه داد: شوهرخاله‌ام، قبل از ازدواج با خاله‌ام با زنی ازدواج کرده و یک پسر از او داشت. ما احتمال می‌‌دهیم که این مادر و پسر بلایی بر سر خاله‌مان آورده‌اند تا او را از ارث محروم و تمام اموال شوهرخاله‌ام را تصاحب کنند. چون تا به حال سابقه نداشته که خاله‌ام بی‌‌خبر از ما جایی برود. وی ادامه داد: ما حتی به تمام بیمارستان‌ها هم سر زدیم اما اثری از خاله‌ام به‌دست نیاوردیم و مطمئن هستیم که او به قتل رسیده است. پس از اظهارات خواهرزاده‌ها، پرونده‌ای درباره ناپدیدشدن خاله آنها تشکیل شد و گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی تهران مأمور شدند تا اسرار ناپدیدشدن زن 90ساله را فاش کنند.

 

روزنامه همشهری 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------