قتل فرزندان با نیزه



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
پلیس کالیفرنیا می‌گوید مردی که به اتهام قتل پسر 2ساله و دختر 10ماهه‌اش دستگیر شده، ادعا می‌کند که فرزندانش دارای دی‌ان‌ای افعی بودند و او آنها را کشته تا جهان را از وجود 2هیولا نجات دهد.

به گزارش همشهری به نقل از سی‌ان‌ان، یکشنبه هفته گذشته زنی از اهالی شهر سانتا باربارا در جنوب ایالت کالیفرنیای آمریکا با پلیس تماس گرفت و گفت که همسرش به نام متیو کلمن به همراه 2فرزند خردسالشان ناپدید شده‌اند و او احساس می‌کند که اتفاق شومی برای فرزندانش رخ داده است.

 

وقتی مأموران پلیس راهی محل زندگی این زن شدند او توضیح داد: روز قبل(شنبه) به همراه همسرم در تدارک سفر و کمپینگ خانوادگی بودیم که ناگهان متوجه شدم از او و فرزندانم خبری نیست. ما یک پسر 2ساله و دختری 10ماهه داریم و وقتی به پارکینگ رفتم، از ماشین همسرم خبری نبود. او بچه‌ها و حتی صندلی‌های مخصوص کودکان را هم با خودش برده بود و وقتی با او تماس گرفتم و برایش پیام فرستادم، پاسخی دریافت نکردم. با این حال تصور می‌کردم که به‌زودی بر می‌گردد و خطری فرزندانم را تهدید نمی‌کرد اما یک روز گذشت و وقتی خبری از آنها نشد نگران شدم و تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

 

کشف جسد 2کودک

ماموران پلیس ردیابی‌ها برای پیدا کردن مرد گمشده و کودکانش را آغاز کردند. آنها از طریق ردگیری گوشی تلفن همراه او متوجه شدند که وی روز قبل از مرز آمریکا خارج شده و به مکزیک رفته است. این در حالی بود که صبح روز دوشنبه، ردیابی‌های دوباره از این حکایت داشت که او در حال برگشت از مکزیک به آمریکاست اما هنوز به مرز نرسیده است.

 

ماموران با پلیس مرزی مکزیک تماس گرفتند و مشخصات متیو کلمن و فرزندانش و همچنین مشخصات خودروی او را اعلام کردند و خواستند هنگام رسیدن این مرد به مرز، خودروی او بررسی و از سلامتی 2کودک خردسال اطمینان حاصل شود. اما زمانی که مأموران پلیس مکزیک مشخصات 2 کودک خردسال را شنیدند، اعلام کردند که ساعاتی قبل جسد 2کودک که به طرز هولناکی به قتل رسیده و در یک گودال رها شده بودند در نزدیکی مرز پیدا شده است. مشخصات اجساد پیدا شده همان مشخصات 2 کودک گمشده بود و این یعنی آنها توسط پدرشان به قتل رسیده‌اند.

 

اعترافات هولناک

دستور بازداشت متیو کلمن 40ساله صادر شد و او پس از ورود به خاک آمریکا توسط پلیس دستگیر شد. به‌گفته مقامات پلیس کالیفرنیا، این مرد که مؤسس یک مدرسه موج‌سواری در سانتا‌بارباراست روز چهارشنبه اعتراف کرد که هر‌2‌کودک خردسال خود را با ضربه نیزه ماهیگیری به قتل رسانده است. او گفته که همسرش دارای دی‌ان‌ای افعی بوده که آن را به فرزندانشان منتقل کرده است. این مرد اعتراف کرده که می‌دانسته قتل فرزندانش اشتباه است اما کشتن آنها تنها راهی بود که می‌توانست جهان را از وجود هیولاها نجات دهد.

 

براساس گزارش پلیس، متهم اعتراف کرده که عضو گروه کیوانان بوده است. اعضای این گروه باور دارند که گروهی از نخبگان شیطان‌پرستی که کودکان را مورد آزار جنسی قرار می‌‌دهند در دولت، بازار و رسانه‌های آمریکا رخنه کرده‌اند و آنها وظیفه مبارزه با این افراد را دارند. طرفداران کیوانان که در فضای مجازی شدیدا سر و صدا کرده‌‌اند معتقدند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نیز در حال مبارزه با این شیطا‌ن‌پرستان بود و این مبارزه نهایتا به روزی ختم خواهد شد که در آن افراد سرشناسی نظیر هیلاری کلینتون دستگیر و اعدام می‌شوند.

به‌گفته پلیس کالیفرنیا، متیو کلمن که به اتهام قتل هولناک 2فرزند خود دستگیر شده، مدعی است که از سوی گروه کیوانان روشن شده و وقتی فهمیده که فرزندانش دی‌ان‌ای افعی و شیطانی دارند، تصمیم به کشتن آنها گرفته است.

براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت مدرسه موج‌سواری این مرد منتشر شده، او قبل از تشکیل خانواده عضو تیم ملی موج‌سواری بوده، زبان انگلیسی را در اسپانیا تدریس می‌کرده و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا دریافت کرده است.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------