سارق احشام در گلستان به دام افتاد



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری سارق احشام در استان خبرداد و گفت: این فرد تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش مهر، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام در شرق استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان علی آبادکتول قرار گرفت.

 

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران پس از رصد سرنخ های موجود موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: طی تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم در یکی از روستاهای شهرستان رامیان سکونت داشته که برای دستگیری وی اقدام شد اما با توجه به تغییر مکرر مخفیگاه سارق، نتیجه ای به دنبال نداشت.

 

مروتی بیان کرد: بررسی های پلیس ادامه داشت تا اینکه با اشراف اطلاعاتی ماموران و پیگیری های ویژه مشخص شد متهم به یکی از روستاهای شهرستان کلاله گریخته است.

 

وی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و با همکاری پلیس کلاله، متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی علی آبادکتول منتقل شد.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس، به ۱۱ فقره سرقت احشام در شرق استان با کمک همدستش اعتراف کرد.

 

مروتی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد، گفت: در این عملیات یک دستگاه پراید متعلق به سارق که در انجام سرقت ها از آن استفاده می کرد، توقیف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------