قاتل خواهرکٌش در اراک دستگیر شد



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: فردی که در یکی از محله‌های شهرستان اراک خواهر جوان خود را به قتل رسانده بود، لحظاتی پس از ارتکاب قتل از سوی ماموران انتظامی دستگیر شد. 

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «امیر مختاری» افزود: صبح امروز (دوشنبه) با گزارشی از وقوع قتل در یکی از محله های شهرستان، بلافاصله تیم‌های پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

 وی بیان کرد: با حضور تیم گشت پلیس در محل و در تحقیقات انجام شده از اهالی منزل، مشخص شد که پسر خانواده، خواهر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رسانده و از منزل خارج شده است. 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: بعد از گذشت دقایقی از وقوع قتل و با توجه به مشخصات به دست آمده، تیمی از ماموران گشت کلانتری ۱۳ حافظیه موفق شدند، فرد قاتل را زمانی که در کنار خیابان اصلی منتظر تاکسی برای ترک محل بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. 

 

 سرهنگ مختاری اظهار داشت: در بازجویی‌های اولیه، قاتل به قتل خواهرش به علت برخی اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

 

شناسایی فیشینگ کارحرفه‌ای با ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری  

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک فیشینگ‌کار حرفه‌ای با ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در یکی از استان‌های جنوبی کشور در عملیات کارشناسان پلیس فتا این استان شناسایی و دستگیر شد.

 

 سرهنگ «احسان آنقی» افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

 

 وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس از شاکی مشخص شد که مالباخته برای انجام یک عملیات بانکی وارد درگاه جعلی بانکی شده و بعد از وارد کردن اطلاعات حساب خود، متوجه برداشت غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش شده بود. 

 رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیس و با اقدام به‌موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده در یکی از شهرستان های استان خوزستان شناسایی و وجه مسروقه با پیگیری‌های انجام شده، به‌ حساب شاکی بازگردانده شد و پرونده قضایی برای رسیدگی تکمیلی و دستگیری متهم به این استان ارسال شد. 

 سرهنگ آنقی تاکید کرد: کاربران باید نرم‌افزارهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر نرم‌افزاری دریافت کنند و از بازکردن لینک‌های ناشناس که در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق پیامک به هر عنوانی برای آن‌ها ارسال می‌شود خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و از مشاوره و خدمات کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا بهره‌مند شوند.

 

۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک منزل مسکونی در اراک کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی گفت: ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و متعلقات مربوطه از یک منزل مسکونی در شهرستان اراک کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از نگهداری شماری دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، مطلع شدند که با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، این منزل مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۱۳دستگاه استخراج ارز دیجیتال، سه عدد پاور و یک عدد کارت مادربورد کشف شد. 

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی ادامه داد: ارزش اقلام کشف شده حدود یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال اعلام شده است و در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شد.

 

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------