آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری قاتل چوپان در کوه های البرز



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
چوپانی که به‌دلیل اختلاف مالی یکی از دوستانش را در کوه‌های شهرستان طالقان به قتل رسانده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به‌گزارش ایران؛رسیدگی به این پرونده ازعصر روز یکشنبه سی‌ویکم مرداد به‌دنبال درگیری خونین دو چوپان در کوه‌های صعب‌العبور یکی از روستا‌های طالقان شروع شد.

 

با اعلام این ماجرا به پلیس ،مأموران گشت انتظامی طالقان درمحل حضور یافتند و پس از جست‌و‌جوی ۵ ساعته در کوهستان‌های صعب العبور، در نهایت جسد مقتول را پیدا کردند و با مشاهده جسد و بررسی‌های اولیه دریافتند وی به تازگی کشته شده است بنابراین با این احتمال که قاتل در همان اطراف باشد با انجام تحقیقات میدانی و شناسایی قاتل، با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه قاتل در کوهستان شناسایی و دستگیری او در دستور کار قرار گرفت.

 

سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز به خبرنگار «ایران» گفت: مأموران در کمتر  از ۱۲ ساعت موفق شدند، قاتل را در حالی که قصد فرار از مرز مازندران و استان البرز را داشت، شناسایی و دستگیر کنند.این مقام انتظامی با اشاره به اقرار صریح متهم به قتل ، علت این جنایت را اختلافات مالی عنوان کرد.

 

قاتل پس‌از تشریح صحنه قتل به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و بزودی پای میز محاکمه می‌ایستد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------