آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل هولناک مادر و دختر 2 سا له در خاش



مرد جوان پس از قتل یک زن و دختر 2 ساله‌اش جسد آنها را در بیابان‌های  شهرستان خاش دفن کرد.

 

 سرهنگ حبیب راز دار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش درتشریح این خبر گفت: روز 25 مرداد امسال خبر ناپدید شدن زنی ۲۲ ساله به همراه دختر بچه ۲ ساله‌اش به پلیس این شهرستان اعلام شد و پرونده‌ای در این باره در پلیس آگاهی شهرستان خاش تشکیل و بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به مشکوک بودن موضوع، طی چند شبانه روز تلاش و تحقیقات گسترده، با انجام یکسری اقدامات تخصصی به سرنخ‌هایی دست یافتند و رد پای پسری 22 ساله را در این پرونده شناسایی کردند که در ادامه مشخص شد زن جوان و دخترش به دست این پسر کشته شده‌اند، بنابراین بلافاصله مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

سرهنگ رازدار خاطرنشان کرد: متهم که پس از رو‌به‌رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به جنایت ارتکابی و قتل این زن و کودک اعتراف کرد و مشخص شد اجساد مقتولان را در کیلومتر ۳۵ محور «خاش- ایرانشهر» در بیابان‌های اطراف جاده دفن کرده است. وی با اشاره به کشف اجساد و انتقال آنها به پزشکی قانونی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف انگیزه وقوع قتل و روشن‌سازی زوایای مبهم پرونده ادامه دارد.

 

ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------