اسرار مرگ زنی که هوو نمی‌خواست



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
تحقیقات درباره مرگ اسرارآمیز زنی جوان که برسر ازدواج مجدد همسرش با او اختلاف و درگیری داشت از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

روز شنبه بالگرد اورژانس پیکر نیمه جان زنی 23ساله را از شهرستان دماوند به بیمارستانی در مرکز پایتخت منتقل کرد. زن جوان حال مساعدی نداشت و بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. شوهر این زن مدعی بود که همسرش اقدام به‌خودکشی کرده است. تلاش‌ها برای نجات زن جوان ادامه داشت اما درنهایت او یک روز بعد یعنی یکشنبه، هفتم شهریور ماه، جانش را از دست داد.

 

کادر درمان اما هنگام معاینه زن جوان متوجه آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن متوفی شده بودند. از سوی دیگر بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که زن جوان دچار خونریزی مغزی نیز شده است. در این شرایط گزارش مرگ این زن به قاضی مصطفی واحدی بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی مرگ و انجام تحقیقات را صادر کرد.

 

از سوی دیگر مأموران به تحقیق درباره این زن پرداختند و متوجه شدند که او با همسرش اختلاف داشته است. برادر این زن به مأموران گفت: خواهرم مدتی می‌شد که با شوهرش درگیری داشت. آنها چند سالی بود که با یکدیگر زندگی می‌کردند اما به تازگی دامادمان زن دوم گرفته بود و همین مسئله باعث شده بود تا آنها مدام با یکدیگر درگیری داشته باشند. خواهرم هوو نمی‌خواست اما دامادمان حاضر نبود از همسر دومش جدا شود.

 

وی ادامه داد: دامادمان دروغ می‌گوید، خواهر من خودکشی نکرده است. او خیلی امید به زندگی داشت. من مطمئنم که شوهرش در درگیری او را کتک زده و باعث مرگ وی شده است.

 

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که زن جوان از ساعتی که برای درمان به بیمارستان تهران منتقل شده بود قدرت تکلم نداشت و حالش به حدی وخیم بود که نمی‌توانست حقیقت را فاش کند. در ادامه مأموران به تحقیق از شوهر این زن پرداختند. وی مدعی بود که همسرش تصمیم گرفته به زندگی‌اش پایان بدهد و خودکشی کرده است. او گفت: همسرم شب حادثه قرص مصرف کرد و ناگهان حالش بد شد.

 

من هم وقتی متوجه حال وخیم او شدم فورا وی را به بیمارستانی در شهرستان دماوند انتقال دادم. من و همسرم مشکلی نداشتیم و به هیچ عنوان او را کتک نزدم. مرد جوان درخصوص وجود آثار ضرب و جرح و کبودی روی بدن همسرش گفت: همسرم با خانواده خودش اختلافات زیادی داشت تاحدی که آخرین بار عموهای وی، همسرم را به باد کتک گرفتند. دلیلش هم اختلافات خانوادگی بود که از مدت‌ها قبل با یکدیگر داشتند. من نقشی در مرگ همسرم ندارم و بی‌گناهم.

 

در ادامه شوهر این زن و برادرش مواجهه حضوری شدند و برادر متوفی عنوان کرد که دامادشان دروغ می‌گوید و به هیچ عنوان عموهایش، خواهرش را کتک نزده‌اند. او همچنان اصرار داشت که خواهرش هوو نمی‌خواست و دامادشان در مرگ وی مقصر است. اما شوهر این زن همچنان گفته‌های قبلی خود را تکرارمی‌کرد و در این شرایط قاضی جنایی دستور بازداشت شوهر را صادر کرد و تحقیقات برای کشف اسرار مرگ زن جوان ادامه دارد.

 

همشهری 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------