تحقیقات ویژه درباره مرگ مشکوک زن نوجوان لرستانی



تحقیقات درباره زن نوجوانی که به‌طرز مشکوکی جان باخته است، در حالی ازسوی مأموران پلیس ادامه دارد که هنوز نحوه مرگ این زن مشخص نشده است. این زن 16‌ساله ساکن روستایی در استان لرستان بود و جسد او چند روز قبل کشف شد، اما هنوز مشخص نیست او خودخواسته به زندگی‌اش پایان داده یا دیگرکشی اتفاق افتاده است.

 

بر اساس آنچه در پرونده آمده است، چند روز قبل فردی به مأموران پلیس خبر داد جسد زن 16‌ساله‌ای به نام مبینا را در باغی دیده است. وقتی پلیس در باغ مبینا حاضر شد، جسم بی‌جان او را پیدا کرد. خانواده مبینا مدعی شدند او به قتل نرسیده و احتمالا خودکشی کرده است، اما تحقیقاتی که مأموران در روستا انجام دادند، آنها را به موضوع دیگرکشی نیز مشکوک کرد.

 

پلیس متوجه شد این زن مدتی قبل با یکی از اقوامش ازدواج کرده و علت ازدواج در سن پایین نیز تصمیم خانواده‌اش بوده است، اما چندی پیش عده‌ای حرف‌هایی درباره او زدند که خانواده‌اش را به مبینا بدبین کرده بود. این موضوع باعث اختلافاتی شد و موضوع به خانواده مبینا هم کشیده شد. مسئله به قدری حاد شده بود که در روزهای اخیر، مبینا در وضعیت روحی بدی به سر می‌برد و اختلافاتی که با خانواده‌اش داشت نیز شدت گرفته بود. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران به دستور بازپرس تحقیقات گسترده‌ای را از اعضای خانواده مبینا آغاز کردند. آنها متوجه شدند زمان مرگ مبینا، همسرش در خانه بوده است. هرچند او هنوز اتهام قتل را قبول نکرده است، اما در بازداشت به سر می‌برد.

 

به گزارش صدا‌و‌سیمای مرکز استان لرستان، سرهنگ مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی رومشکان، با اعلام خبر قتل دختر ۱۶‌ساله رومشکانی به خبرنگاران گفت: همسر مبینا به‌عنوان متهم دستگیر شده است.

 

او گفت: جسد نوجوان رومشکانی به‌نام مبینا سوری که در ۱۶‌سالگی با پسر‌عمه خود ازدواج کرده بود، در یک باغ پیدا شد. به گفته سرهنگ مهدوی‌کیا، اینکه این دختر ۱۶ساله به دست همسرش به قتل رسیده یا خودکشی کرده، در دست  بررسی است.

 

این گفته‌ها در حالی است که مأموران به‌طور قطع علت مرگ مبینا را اختلافات خانوادگی عنوان کردند. بازپرس با ارسال پرونده مبینا به پزشکی قانونی، تحقیقات گسترده‌ای را درباره مرگ این کودک‌همسر آغاز کرده است؛ ضمن اینکه مأموران خانواده مبینا را برای بیان توضیحات احضار کرده‌اند. بنا بر این گزارش، تحقیقات در این زمینه تا زمان روشن‌شدن کامل موضوع و جزئیات حادثه ادامه خواهد یافت.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------