شهادت مأمور پلیس در درگیری مسلحانه 2طایفه



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
مامور پلیس بندرعباس وقتی برای پایان دادن به درگیری مسلحانه  2طایفه به محل درگیری رفته بود، هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. 

به‌گزارش همشهری، ساعت 3بامداد دیروز به‌دنبال وقوع درگیری و تیراندازی بین اعضای 2طایفه در منطقه سورو بندرعباس، گروهی از مأموران یگان امداد برای پایان دادن به این درگیری راهی محل حادثه شدند. یکی از این مأموران استواریکم مجتبی سالارنسب بود که تلاش کرد طرفین درگیر را به آرامش دعوت کند اما ناگهان از سوی یکی از طرفین درگیر هدف گلوله قرار گرفت. با وجود اینکه این مأمور وظیفه‌شناس به مرکز درمانی منتقل شد اما به‌دلیل شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

 

سردارغلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام جزئیات این حادثه گفت: درگیری اولیه 2طایفه به‌دلیل اختلافات قبلی بود و همکارانم برای پایان دادن به این نزاع و تامین امنیت راهی محل حادثه شده بودند که در این تیراندازی مأمور جان بر کف ناجا استواریکم مجتبی سالارنسب هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید. به‌ گفته وی افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند و تحقیق از متهمان برای شناسایی ضارب اصلی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

 

براساس این گزارش شهیدسالارنسب متولد ۱۳۷۲، اهل رودان و متاهل بود و از 8سال پیش تاکنون در نیروی انتظامی مشغول به خدمت بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------