جان‌باختن آتش‌نشان دزفولی در مانور



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
برگزاری مانور آتش‌نشانی دزفول پایان خوشی نداشت و به جانباختن یکی از آتش‌نشانان هنگام تمرین نجات غریق منجر شد.

به گزارش همشهری، این حادثه صبح روز پنجشنبه در دزفول اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 30نفر از آتش‌نشانان این شهر در مانوری که به مناسبت روز آتش‌نشان در بوستان ساحلی علی‌کله برگزار می‌شد شرکت کرده بودند. این مانور در 3حوزه حریق، کوهستان و نجات غریق بود.

 

گروهی از آتش‌نشانان در حال انجام مانور نجات غریق بودند که ناگهان یکی از آتش‌نشانان که به‌عنوان فرد غرق شده زیر آب رفته بود، دچار حادثه شد. وقتی آتش‌نشانان دیگر از واقعی بودن این حادثه با خبر شدند همه تلاش‌شان را کردند تا بتوانند همکارشان را نجات دهند، اما کار از کار گذشته بود. آتش‌نشانی که قرار بود نقش غریق را در مانور داشته باشد، واقعا غرق شده بود.

 

عبدالحسین معظم‌فر، مدیرعامل آتش‌نشانی دزفول در این‌باره گفت: یکی از آتش‌نشانان دزفولی به نام حسین صفری، هنگام اجرای مانور عملیاتی امداد و نجات دچار حادثه شد. وی ادامه داد: مانور آتش‌نشانی با حضور ۳۰ آتش‌نشان در بوستان ساحلی علی‌کله برگزار شد که شامل حریق، کوهستان و نجات غریق در رودخانه بود و برای اجرای مانور نجات غریق یک نفر از آتش‌نشانان به‌عنوان فرد غرق شده زیر آب رفت ولی دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. او ادامه داد: کپسول اکسیژن نیز برای مواقع ضروری برای نیروها درنظر گرفته شده بود ولی علت استفاده نکردن فرد حادثه دیده از این کپسول مشخص نیست و علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------