دختران پولدار طعمه خلبان قلابی!



جوان متاهلی که در فضای مجازی و سایت های غیرمجاز همسریابی، خود را خلبان و سرهنگ حفاظت هواپیما معرفی می کرد در حالی با هوشیاری نیروهای گشت کلانتری سپاد مشهد دستگیر شد که دختران پولدار را با وعده ازدواج فریب می داد و از خانواده های سرشناس اخاذی می کرد. 

به گزارش خراسان، ساعت 22 پنج شنبه گذشته (نوزدهم آبان) ماموران کلانتری سپاد، هنگام انجام وظیفه و گشت زنی در حوزه استحفاظی، به راننده یک دستگاه خودروی ام وی ام سفیدرنگ در نزدیکی میدان معراج مشکوک شدند و او را متوقف کردند.

 

راننده جوان که لباس نظامی فرم خلبانی را از دستگیره درون خودرو آویزان کرده بود، با غرور خاصی خودش را سرهنگ حفاظت هواپیما معرفی کرد اما همین جمله او را در حالی به چنگ قانون انداخت که تاکنون پرونده هایی در برخی از کلانتری های مشهد با عنوان «اخاذی خلبان قلابی» تشکیل شده بود.

 

 ماموران گشت که متوجه شدند او حتی عناوین شغلی نظامی را نمی داند و خود را «سرهنگ حفاظت هواپیما» معرفی می کند و از سوی دیگر نیز با توجه به سن و سالش، به درجه «سرهنگی» نمی رسد، بلافاصله مراتب را به فرمانده انتظامی مشهد اطلاع دادند و سپس با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ حسین دهقان‌پور به بازرسی خودروی ام وی ام پرداختند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

با کشف لباس فرم نظامی دیگر و یک قبضه اسلحه کلت قلابی (مشابه سلاح جنگی) از داخل خودرو، این راننده جوان به  مقر انتظامی هدایت شد و با توجه به اهمیت موضوع در دایره اطلاعات کلانتری و با نظارت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری) مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفت. این راننده جوان وقتی نتوانست هیچ گونه مدرک شناسایی به ماموران انتظامی ارائه دهد ناگهان با ابراز پشیمانی، به اخاذی از دختران پولدار در پوشش خلبان اعتراف کرد.

 

درهمین حال سروان حصاری (رئیس دایره اطلاعات کلانتری) که احتمال می داد این متهم جرایم دیگری را مرتکب شده باشد شیوه های بازجویی را تغییر داد تا این که وی به اخاذی از پسران جوان و جویای کار نیز معترف شد اما با توجه به پرونده هایی که در مراکز انتظامی تشکیل شده است، تحقیقات از وی همچنان در کلانتری سپاد وبا دستورات ویژه قضایی ادامه دارد.

 

 خلبان قلابی که دختران پولدار را در فضای مجازی، طعمه نیات شیطانی خود می کرد تعدادی تیرپلاستیکی و قرص های ترک اعتیاد نیز کشف شده است. او پس از پاسخ به سوالات مقدماتی افسران زبده اطلاعات در دایره مشاوره و مددکاری نیز مورد کنکاش های روان شناختی قرار گرفت و سپس به چند سوال خراسان هم پاسخ داد. آن چه می خوانید نتیجه این گفت و گوی چند دقیقه ای است.

 

نام واقعی ات چیست؟  یونس

چند سال داری ؟ 35 ساله هستم

متاهلی؟ بله

شغلت چیست؟ بیکارم

اهل مشهدی؟ نه . ساکن اهواز هستم

چقدر سواد داری؟ نتوانستم دیپلم بگیرم

تا به حال زندان رفته ای؟ نه. سابقه کیفری ندارم

 

چرا در این پوشش (خلبانی) دختران را فریب می دادی؟ چون خیلی از دختران آرزو دارند که شوهر خلبان داشته باشند و خیلی راحت فریب می خوردند.

 

مگر متاهل نیستی؟ چرا ولی من با اجبار و اصرار خانواده ام ازدواج کردم و با آن که هنوز در دوران نامزدی هستم با هم به اختلاف خوردیم. من هم به خاطر همین درگیری های فامیلی او را در اهواز رها کردم و به مشهد آمدم.

 

درمشهد کجا زندگی می کنی؟ نزد یکی از دوستانم در خیابان کلاهدوز مشهد هستم.

چه مدتی است به مشهد آمده ای؟ از سال گذشته

 

خودروی ام وی ام متعلق به خودت است؟ نه آن را از همان دوستم امانت گرفتم که نزد او زندگی می کنم.

 

چگونه دختران پولدار را اغفال می کردی؟ در فضاهای مجازی  درگروه های مختلف یا سایت های همسریابی جست وجو می کردم و چون عکس پروفایلم را با لباس خلبانی بارگذاری کرده بودم، دختران زیادی عاشقم می شدند و حاضر بودند به هر طریق با من ارتباط داشته باشند. حتی خانواده های دختران پولدار هم تلاش می کردند تا با من ارتباط بگیرند... ولی من بعد از مدتی آشنایی و دلبستگی، شروع به اخاذی می کردم به گونه ای که خانواده های پولدار یا دختران حاضر بودند برای حفظ آبرویشان پول پرداخت کنند.

 

تا به حال چند دختر مشهدی طعمه تو شده اند؟ تاکنون فقط چهار دختر سرشناس و پولدار بودند که با آن ها رابطه داشتم.

 

آن ها هم به قصد ازدواج با تو آشنا می شدند؟ بله. چون شغل خلبانی برایشان جذابیت داشت.

 

چرا همسرت را رها کردی و طلاق ندادی؟ او دختردایی من است که 17سال دارد و من فقط با اصرار مادرم ازدواج کردم اما بعد از گذشت سه ماه از برگزاری مراسم عقد، کاملا از یکدیگر جدا شدیم . او درس و مدرسه را هم به خاطر من رها کرد ولی اکنون تقاضای طلاق داده است. من هم متواری شدم.

 

پدر و مادرت در اهواز هستند؟ آن ها زمانی که من چهار ساله بودم از یکدیگر طلاق گرفتند. در واقع پدرم، من و مادرم را رها کرد و به دنبال سرنوشت خودش رفت. بعد هم مادرم ازدواج کرد ومن نزد پدربزرگ مادری ام رشد کردم.

 

شغل پدر و مادرت چه بود؟ پدرم شغل آزاد داشت و مادرم نیز خانه دار بود.

آن دوست مشهدی ات از خلافکاری های تو خبر دارد؟ نه. او چیزی در این باره نمی داند.

فقط از دختران اخاذی می کردی؟ نه. برخی پسران جویای کار را هم تلکه می کردم و مبالغی میلیونی را برای استخدام آن ها در مراکز نظامی می گرفتم.

 

اعتیاد داری؟ بله ولی الان متادون (قرص ترک اعتیاد) مصرف می کنم...

شایان ذکر است؛ سرهنگ دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) از شهروندانی که طعمه این خلبان قلابی شده اند خواست برای شناسایی وی به کلانتری سپاد مشهد مراجعه کنند.

 

سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------