آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پستچی قلابی سارق مسلح از آب در آمد



سارق مسلحی که در پوشش مامور پست و به بهانه تحویل بسته های پستی، به در منازل شهروندان مراجعه و با تهدید از آنان اخاذی می کرد ، در یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی به دام افتاد.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود فردی را در حال فرار دیدند که شهروندان در تعقیب او بودند 

 

این مقام پلیسی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله  برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و پس ازمسافت کوتاهی تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی های بیشتر از او یک قبضه اسلحه جنگی با ۹ فشنگ کشف کردند .

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی سریعا به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و در جریان بررسی های پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پست چی و با دردست داشتن پاکت نامه به درب منازلی که ظاهرمجللی داشته مراجعه و با بصدا درآوردن زنگ واحدها به ساکنین خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن درب توسط ساکنین وارد ساختمان  شده است. موقوفه ای ادامه داد:این مرد تبهکار با مراجعه به درب ورودی واحدهای مسکونی با استفاده اسلحه جنگی قصد زورگیری از ساکنان را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می شود .

 

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری انتقال یافت و در بازجویی ها به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و  قصد سرقت داشته است.

 

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه شهروندان از باز کردن درب منازل برای افراد ناشناس با عناوین مختلف اعم ازمامور اداره پست ،  اداره گاز و اب و... خوداری کنند در پایان خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیقات بیشتر در خصوص سایر سرقت های احتمالی دیگر توسط  این مرد مجرم در نقاط دیگر شهر و استان تهران در دست بررسی است و پرونده سارق مسلح جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------