برخورد اتوبوس با کامیون در میامی ۱۵ مصدوم داشت



رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: تصادف بامداد سه شنبه اتوبوس با کامیون در جاده عباس آباد میامی به سبزوار ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

 فرحناز جان محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه حادثه ۱۵کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت کاهک سبزوار  ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود اعلام شد ،افزود: نخستین آمبولانس و کارشناسان از پایگاه امداد جاده ای عباس آباد و میاندشت و سه آمبولانس کمکی از سبزوار و یک گروه از هلال احمر به سر صحنه رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان انجام شد، ابراز داشت : بیشتر مصدومان دچار شکستگی دست و پا هستند و تعدادی هم سرپایی مداوا شدند.

 

وی ادامه داد: این اتوبوس از تهران به سمت زاهدان در حال حرکت بود و از پشت با کامیون برخورد کرده بود.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه  راننده کامیون در سلامت کامل است ، گفت: سه مصدوم این حادثه برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی سبزوار اعزام شدند.

 

جان محمدی با بیان اینکه مصدوم بدحال در این حادثه وجود نداشت، تاکید کرد: بقیه مصدومان این تصادف جاده ای با آمبولانس برای مداوا به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

 

  مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

 

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می شود، یکی از پرترددترین راههای عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------