سرقت در پوشش تکدی گری با عروسک پارچه ای!



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
یک زوج جوان که با تحریک عواطف و احساسات رانندگان در تقاطع های مشهد، به اموال مردم دستبرد می زدند با هوشیاری نیروهای گشت کلانتری شفای مشهد دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، چند روز قبل ماموران گشت نامحسوس در بولوار خیام مشهد، زنی را دیدند که کودکی را در آغوش گرفته و ملتمسانه از رانندگان می خواهد به او کمک کنند اما آن چه ظن نیروهای انتظامی را برانگیخت این بود که در کنار زن جوان، مردی نیز حرکت می کرد و درون خودروها را می پایید.

 

در این هنگام بود که ماموران به سمت مرد جوان رفتند ولی او با مشاهده نیروهای انتظامی روی موتورسیکلتی پرید که در حاشیه خیابان پارک بود و به همراه زن جوان از محل گریختند.به همین دلیل ماموران کلانتری شفا با دستور سرگرد علی امارلو (رئیس کلانتری) به تعقیب زن و مرد موتورسوار پرداختند و با استعلام از مرکز فرماندهی پلیس متوجه شدند که موتورسیکلت نیز سابقه سرقت دارد.

 

گزارش حاکی است این گونه بود که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما برای حفظ جان کودک و مادرش شلیک مستقیم را در دستور کار قرار ندادند.

 

بالاخره پس از طی مسافتی موتورسوار در محاصره پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری مشخص شد که آن ها زوج جوانی هستند که از یک عروسک پارچه ای برای تحریک احساسات مردم استفاده می کنند اگرچه چند صدهزار تومان وجه نقد از این زوج کشف شد اما بررسی های تخصصی نشان داد آن ها با این شیوه به خودروها دستبرد می زنند. زن جوان در کنار خودروها حواس رانندگان را پرت می کرد و همسر او نیز از سوی دیگر خودرو کیف یا گوشی تلفن را می ربود و با موتورسیکلت می گریخت.

 

آن ها همچنین اعتراف کردند که گاهی نیز زن با همان عروسک پارچه ای شبیه کودک، کنار خودروهای پارک شده در کوچه و خیابان می ایستاد تا همسرش به محتویات درون خودروها یا قطعات آن ها دستبرد بزند.

 

شایان ذکر است مرد جوان که به حدود 20 فقره سرقت اعتراف کرده بود با دستور قضایی راهی زندان شد.

 

سجادپور

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------