افزایش فوتی‌های ریزش ساختمان در رباط‌کریم



مدیرکل جمعیت هلال‌احمر تهران گفت: متاسفانه تعداد کشته‌شدگان ریزش ساختمان در رباط‌کریم به چهار نفر رسید و احتمال بیشتر شدن تعداد جان باختگان وجود دارد. 

به گزارش ایرنا؛ شاهین فتحی نیمه‌شب چهارشنبه افزود: تعداد کشته‌شدگان ریزش ساختمان در رباط‌کریم به چهار نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: عوامل هلال احمر و ارگان‌های مربوطه دیگر همچنان به دنبال افراد احتمالی گیر افتاده در زیر آوار هستند.

 

فتحی با بیان اینکه امیدواریم که تعداد کشته شدگان بیشتر نشود، افزود: عوامل جمعیت هلال‌احمر با به‌کار گیری سگ‌های زنده‌یاد همچنان به دنبال افراد گیر کرده در زیر آوار هستند.

 

وی پیشتر به ایرنا گفته بود: ساعت ۲۰:۱۰ امشب (چهارشنبه شب)، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم از عوامل ناجا به جمعیت هلال احمر اعلام شد و بلافاصله سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه دو تیم سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی اولیه مشخص شد تعداد زیادی از افراد در زیر آوار به دام افتاده‌اند.

 

فتحی با اشاره به این که عملیات امداد و نجات ادامه دارد، بیان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی موفق شدند هشت نفر را از زیر آوار خارج کنند که حال این افراد مساعد گزارش شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: به گفته کارشناسان این حادثه به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است در این عملیات ۲۶ نیروی عملیاتی از جمله پرسنل و نیروهای داوطلب حضور دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------