انفجار ساختمان در رباط کریم ۹ فوتی و ۹ مصدوم برجای گذاشت



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اتمام عملیات ۱۱ ساعته امداد رسانی در حادثه ریزش ساختمان در رباط کریم گفت: تعداد کشته ها به ۹ نفر رسید. 

به گزارش ایرنا از  جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۰ شب گذشته یک ساختمان سه طبقه در شهرک وحیدیه رباط کریم بر اثر نشت گاز و انفجار آبگرمکن ریزش و باعث ایجاد آوار شد.

 

وی افزود: پنج تیم شامل سه تیم امداد و نجات و و دو تیم سگ های زنده یاب هلال احمر شهرستان رباط کریم به محل حادثه اعزام که با همکاری آتش نشانی، پلیس و دیگر نیرو های امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام و مشغول عملیات جستجو و نجات شدند.

 

فتحی با بیان اینکه در  مجموع ۱۸ نفر از زیر آوار خارج شدند ادامه داد: در لحظات اولیه عملیات، سه نفر امداد رسانی شدند و پس از ساعت ها تلاش ۶ نفر دیگر از زیر آوار ها خارج و ۹ نفر دیگر که جان خود را از دست داده بودن نیز از زیر آوار خارج شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: پس از ۱۱ ساعت تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر با همکاری دیگر دستگاه های امدادی حاضر در صحنه، عملیات جستجو و نجات به اتمام رسید و متأسفانه در این حادثه ۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

 

 به گزارش ایرنا، ساعت ۲۰:۱۰  (چهارشنبه شب)، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان سه طبقه در محله شیریندر رباط کریم اعلام شد که به گفته کارشناسان این حادثه به علت نشتی گاز و انفجار رخ داده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------