آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زن سارق به تله افتاد



 زنی که با سرقت کلید اقدام به دزدی از سه خانه کرده بود، در تحقیقات تخصصی پلیسی شناسایی و دستگیر شد. در پی شکایت یکی از شهروندان، پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل در کلانتری 160 خزانه تشکیل شد که پس از ارجاع به دادسرا به دستور قضائی پرونده برای کشف جرم و پی‌جویی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

شاکی در جریان تحقیقات اولیه اظهار کرد: سارق یا سارقان روز 21 آذرماه بدون هیچ‌گونه تخریبی وارد منزل من شدند و اقدام به سرقت سه حلقه انگشتر طلا، یک قطعه نیم‌سکه و کارت هدیه در مجموع به ارزش 50 میلیون تومان کردند. کارآگاهان بعد از شنیدن این توضیحات از محل وقوع جرم بازدید و در مشاهدات خود فرضیه باز‌شدن در منزل با استفاده از کلید را مطرح کردند. به ‌همین ‌دلیل شاکی بار دیگر به پایگاه هفتم پلیس آگاهی دعوت شد و درخصوص اینکه چه فرد یا افرادی به کلید منزل وی دسترسی داشتند، گفت حدود دو ماه قبل کلید در منزلش مفقود شده بود.

 

کارآگاهان در بررسی‌های تکمیلی ضمن بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند اولین مظنون پرونده را که زنی به اسم سمانه و از همسایگان شاکی بود، شناسایی کنند. سپس پرونده برای اخذ دستور قضائی به دادسرای ناحیه 16 تهران ارسال و سمانه با دستور بازپرس به پلیس آگاهی احضار شد. این زن درخصوص سرقت از منزل شاکی تحت بازجویی قرار گرفت و به‌دلیل صحبت‌های ضد‌و‌نقیض شک کارآگاهان را بیش از قبل برانگیخت. به‌ همین ‌دلیل کارآگاهان زن جوان را بازداشت کردند. متهم در بازجویی تکمیلی ضمن اعتراف به سرقت از منزل شاکی اظهار کرد: در منزل یکی از دوستان موفق شدم کلید درِ منزل شاکی را سرقت کنم و در فرصت مناسب و پس از حصول اطمینان از نبود شاکی در منزل اقدام به سرقت کردم و طلاهای مسروقه را به مغازه‌های طلافروشی فروخته‌ام.

 

در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، دو خریدار اموال مسروقه شناسایی شدند و در تحقیقات به مال‌خری اعتراف کردند. اما این پایان ماجرا نبود زیرا زن سارق در ادامه تحقیقات اعتراف کرد با همین شگرد اقدام به دو فقره سرقت دیگر در شهرری کرده است.

 

در نهایت با پیگیری کارآگاهان مال‌باختگان دو سرقت دیگر نیز شناسایی شدند و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.  در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، دو خریدار اموال مسروقه شناسایی شدند و در تحقیقات به مالخری اعتراف کردند. اما این پایان ماجرا نبود زیرا زن سارق در ادامه تحقیقات اعتراف کرد با همین شگرد اقدام به دو فقره سرقت دیگر در شهرری کرده است. در نهایت با پیگیری کارآگاهان مال‌باختگان دو سرقت دیگر نیز شناسایی شدند و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.

 

شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------