معمای جنایت در پاتوق!



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
زن جوان با چهره ای پریشان، جسد مردی را از خودرو بیرون انداخت!

 زنی که با رهاکردن جسد یک مرد در حاشیه بولوار وکیل آباد مشهد از صحنه حادثه گریخته بود، ساعتی بعد با تلاش نیروهای انتظامی در حالی دستگیر شد که ادعا می کرد کلید معمای جنایت در پاتوق در دست «مرد فراری» است.

 

به گزارش خراسان، دقایق اولیه بامداد روز گذشته زنی سراسیمه و با چهره ای پریشان خود را به نگهبانان یک هتل در نزدیکی خیابان شهید صیاد شیرازی 3 رساند و در حالی که وحشت زده و بریده سخن می گفت از جسد مردی خبر داد که در نزدیکی پل زیرگذر بولوار وکیل آباد رها شده بود.

 

او با گفتن این جملات با قدم های بلند از محل دور شد و بدین ترتیب نگهبانان هتل حیرت زده به تکاپو افتادند و برای بررسی ادعای زن جوان به آن سوی زیرگذر رفتند اما در کمال ناباوری همان زن پریشان احوال را دیدند که جسد مردی را از درون یک دستگاه پراید مشکی رنگ مدل پایین بیرون انداخت و بی درنگ پشت فرمان خودرو قرار گرفت و پدال گاز را در تاریکی شب فشرد.

 

نگهبانان مذکور که همچنان خیره به این صحنه عجیب می نگریستند، در تاریکی شب موفق به یادداشت شماره پلاک خودرو نشدند چرا که زن جوان با سرعت زیاد ویراژ داد و از محل گریخت.

 

 چند دقیقه بعد از این ماجرای تکان دهنده، بیسیم های پلیس به صدا درآمد و نیروهای انتظامی عازم محل مذکور در بولوار وکیل آباد شدند. آنان با تایید درستی خبر، به حفظ صحنه رهاکردن جسد پرداختند و مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. طولی نکشید که قاضی دکتر صادق صفری به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل بررسی صحنه جرم به محل مذکور رسیدند و این گونه تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد.

 

جسد، مربوط به مردی حدود 35 تا 40 ساله بود که آثار ضربه چاقو بر قفسه سینه اش خودنمایی می کرد. با بررسی محتویات جیب لباس های مقتول، هویت وی در حالی مشخص شد که تعدادی سنجاق و فندک و سیگار نیز به همراه داشت.

 

به گزارش خراسان، ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که مرد مذکور در جای دیگری به قتل رسیده و سپس توسط زن ناشناس فراری در ابتدای خیابان صیاد شیرازی رها شده است.

 

با به دست آمدن این اطلاعات، بلافاصله قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، دستور بازبینی دوربین های ترافیکی را صادر کرد و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان به ردیابی پراید مشکی رنگ پرداختند.

 

چند دقیقه بعد شماره پلاک پراید مشخص شد و نیروهای انتظامی با انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی، موفق شدند تا سپیده دم مالک خودرو را شناسایی و زن جوان را در یک منزل مسکونی دستگیر کنند. این زن که ساعتی بعد به مقر انتظامی هدایت شده بود، در حضور قاضی صفری لب به اعتراف گشود و آغاز جنایت را به پاتوق معتادان گره زد.

 

او گفت: در یک پاتوق شبانه نشسته بودیم که بین این مرد (مقتول) و یکی دیگر از پاتوق نشینان به دلیل اختلافات قبلی مشاجره ای رخ داد که لحظاتی بعد این مشاجره های لفظی به توهین و فحاشی و درگیری کشید و در این میان «ه» یکی از همان پاتوق نشینان ضربه ای با کارد به قفسه سینه مرد مذکور زد و او را نقش بر زمین کرد. او سپس از من خواست جسد را بیرون ببرم. این زن جوان در ادامه ادعاهایش گفت: من که ترسیده بودم جسد او را به بولوار وکیل آباد آوردم و در آن جا رها کردم.

 

 تحقیقات بیشتر درباره اعترافات این زن جوان و دستگیری متهم فراری که ادعا می شود کلید معمای این جنایت در دستان اوست همچنان از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد.

 

سجادپور

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------