کودک 8 ساله راز مرگ برادرش را فاش کرد



کودک 8 ساله ای گره کور پرونده مرگ برادر 13 ساله اش را گشود.

به گزارش خراسان، ساعت 21 شب یک شنبه گذشته ، مردی هراسان با پلیس 110 تماس گرفت و از حلق آویزی پسر 13 ساله اش خبر داد.

 

زمانی که ماموران انتظامی خود را به منزلی در خیابان خواجه ربیع 21 مشهد رساندند با صحنه‌ای عجیب روبه رو شدند. پیکر نوجوان سنگین وزن کف اتاق افتاده و طناب زردرنگی نیز که از سقف آویزان بود با شیء برنده ای بریده شده بود. در همین حال نیروهای انتظامی با حفظ صحنه حادثه، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و دقایقی بعد با حضور قاضی دکتر صادق صفری در منزل محل وقوع حادثه تحقیقات در این باره آغاز شد.

 

پدر نوجوان متوفی به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: از چهار سال قبل به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و حضانت فرزندانم را به عهده گرفتم. امروز هم وقتی از بیرون به خانه بازگشتم ناگهان با همین صحنه ای که شما می بینید مواجه شدم. پسر 8 ساله ام در ا تاق خوابیده بود و پیکر فرزند 13 ساله ام در حالی کف اتاق قرار داشت که طناب هم به همین شکل بریده شده بود.

 

معمای بریده شدن طناب ضخیم زرد رنگ که برای بازی کودکان از سقف آویزان بود به معمای جنایی تبدیل شد چرا که هیچ کس بریدن آن را به عهده نمی گرفت. در حالی تحقیقات مقام قضایی وارد مرحله جدیدی شد که پدر کودک در ادامه سخنانش گفت: وقتی به خانه رسیدم و این وضعیت اسفبار را  دیدم بلافاصله پسر 8 ساله ام را در آغوش گرفتم و طوری که صحنه مرگ برادرش را نبیند، او را به منزل همسایه بردم و سپس با پلیس تماس گرفتم. در همین حال قاضی ویژه قتل عمد به سراغ کودک 8 ساله رفت و پس از مدتی گفت وگوی کودکانه با او همبازی شد تا این که با مساعد شدن شرایط و در همان وضعیت بازی های کودکانه از او درباره برادر بزرگش سوال  کرد.

 

او با همان شیرین زبانی کودکانه گفت: برادرم می خواست خودش را خفه کند! او طناب را بالا برد و دور خودش پیچید. وقتی افتاد من هم یک تیغ اره را از اتاق برداشتم و طناب را بریدم که برادرم روی زمین افتاد، بعد هم خوابم گرفت و به اتاق رفتم و خوابیدم تا پدرم آمد و مرا بیدار کرد ...

 

با اظهارات این کودک و پیدا شدن تیغ اره مذکور، پزشک قانونی نیز علت مرگ را انسداد راه تنفسی به دلیل حلق آویزی تشخیص داد و این گونه کودک 8 ساله راز این پرونده جنایی را گشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------