همسایه سابقه‌دار؛ دزد جهیزیه دختر جوان



سارقی که جهیزیه دختر جوانی را سرقت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد. به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت از منزل که در جریان آن جهیزیه بسته‌بندی‌شده دختری جوان به سرقت رفته بود، رسیدگی به این پرونده در دستور کار مأموران کلانتری 179 خلیج فارس قرار گرفت.

 

به‌گفته مالباخته، دزدی زمانی انجام شده بود که هیچ‌یک از اعضای خانواده در منزل حضور نداشتند. مأموران با بررسی محل سرقت و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته متوجه شدند اموال مسروقه از ساختمان خارج نشده است. با بررسی بیشتر و اقدامات فنی مشخص شد همسایه طبقه پایین مالباخته جوان 30‌ساله‌ای است که به مواد مخدر اعتیاد دارد و دارای سوابق کیفری متعدد است.

 

این‌گونه بود که ظن مأموران نسبت به این فرد برانگیخته شد. مظنون پس از دستگیری در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و به انجام سرقت اعتراف کرد. متهم اظهار کرد زمانی‌که مالباخته مسافرت بود، با استفاده از شاه‌کلید وارد منزل او شد و اقدام به سرقت جهیزیه به ارزش 250 میلیون تومان کرد اما قبل از اینکه آنها را بفروشد به دام افتاد. سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه متهم قبلا نیز به جرم سرقت تحمل حبس کرده بود، گفت: تمامی اموال مسروقه از منزل متهم کشف و سارق روانه زندان شد.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------