طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب خوزستان دستگیر شد



فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طراح سرقت‌های مسلحانه در جنوب خوزستان توسط پلیس دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو، منزل، محموله کالا، اخاذی و تهدید در شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، اهواز و شادگان، موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان شادگان با تلاش شبانه‌روزی و رصد و پایش اطلاعاتی یک شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی را در ارتباط با اعمال مجرمانه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: متهم در پرونده شوم خود دارای ۱۳ فقره سابقه کیفری در جرایمی از قبیل سرقت، نگهداری سلاح غیرمجاز، تخریب عمدی، مشارکت در حمل و نگهداری موادمخدر، قدرت نمایی با سلاح جنگی، اخاذی، معاونت در سرقت، شرکت در آدم ربایی، مشارکت در سرقت مسلحانه و ... دارد.

 

سردار صالحی در ادامه با بیان اینکه این شرور قبل از دستگیری تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، شادگان و اهواز به اتهام سرقت مسلحانه منزل و خودرو، آدم ربایی، تهدید مسوولان دولتی و غیر دولتی، و سرقت خودرو بوده است، گفت: تحقیقات برای کشف سایر جرایم و دستگیری همدستان احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------