آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل عمو با شلیک گلوله



پسری جوان که عموی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده و فرار کرده بود، بعد از اینکه به صحنه جرم بازگشت دستگیر شد.

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان همدان چند روز قبل مطلع شدند مردی حدودا 45‌ساله در یک باغ به قتل رسیده است. آنها به محل حادثه رفتند و جسد مقتول را در حالی مشاهده کردند که از پشت هدف گلوله قرار گرفته بود. شواهد نشان می‌داد هیچ سرقتی از باغ انجام نشده است.

 

علاوه‌بر‌این سرنخ‌های موجود حکایت از آن داشت که قاتل قربانی خود را از پیش می‌شناخته و به‌ همین‌ سبب توانسته به‌راحتی وارد باغ شود و در چند قدمی او قرار بگیرد و سپس در فرصتی مناسب دست به ماشه ببرد و جنایتی را که طرح‌ریزی کرده بود، انجام بدهد. کارآگاهان وقتی در همان محل حادثه کمی پرس‌وجو کردند، فهمیدند برادرزاده 26‌ساله مقتول که جوانی مجرد است، ساعاتی قبل از کشف جسد در باغ عمویش حضور داشته است.

 

مأموران به این جوان ظنین شدند و وقتی فهمیدند او در میان افراد حاضر در صحنه جرم است، بلافاصله این جوان را بازداشت کردند. او وقتی دستبند را دور دستان خود دید، به آدم‌کشی اعتراف کرد و گفت عمویش را با سلاح کمری از پا درآورده و کلت را در همان باغ پنهان کرده است. مأموران در گام بعدی سلاح را به‌ همراه هفت تیر فشنگ جنگی پیدا و ضبط کردند. پس از آن متهم در پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و ضمن تکرار اعتراف اولیه‌اش گفت: من با عمویم بر سر مسائل مالی اختلاف داشتم و مشکل ما حل‌شدنی نبود؛ به‌ همین ‌دلیل از او کینه به دل گرفتم و مصمم شدم او را به قتل برسانم.

 

برای این کار سلاحی تهیه و بالاخره نقشه خود را اجرا کردم. متهم بعد از تشریح جزئیات قتل به دستور بازپرس جنایی روانه زندان شد تا مراحل بعدی تحقیقات قضائی انجام شود.

 

شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------