آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتراف به 160 گوشی قاپی در 6 ماه



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
دو موتورسوار جوان که در اطراف جایگاه های سوخت، گوشی قاپی می کردند در حالی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که مدعی هستند طی شش ماه گذشته گوشی تلفن 160 شهروند را قاپیده اند. 

به گزارش خراسان، بررسی پرونده های زورگیری و گوشی قاپی که از مدتی قبل با دستورات سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در مشهد وارد مرحله جدیدی شده است، کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن را به کنکاش های تخصصی در برخی نقاط شهری کشاند. این بررسی ها که با افزایش گوشی قاپی در معابر همراه بود، به نتایجی رسید که نشان می داد دو جوان موتورسوار در اطراف جایگاه های سوخت پرسه می زنند که برخی از گوشی قاپی ها نیز در این مکان ها رخ داده است.

 

به همین دلیل بازبینی دوربین های مدار بسته در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که پلاک موتورسیکلت دو جوان یاد شده مخدوش است و آن ها پس از سوخت گیری موتورسیکلت نیز گوشی یک شهروند را قاپیده اند. بنابراین تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان در این باره متمرکز شد و شماره حساب بانکی از گوشی قاپ ها به دست آمد که بررسی آن نشان می داد در طول شش ماه گذشته پنج میلیارد ریال به این حساب واریز شده است ولی این شماره حساب به یک زن تعلق داشت. به همین دلیل کارآگاهان این زن میان سال را با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی احضار کردند اما وی مدعی شد کارت بانکی مذکور در اختیار پسر 21 ساله اش به نام «ایمان» قرار دارد که جوانی بیکار است و هیچ گونه کسب و کاری ندارد.

 

با به دست آمدن این اطلاعات، بی درنگ گروه ورزیده ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ جعفرزاده (رئیس دایره مبارزه با جرایم خشن) وارد عمل شدند و این جوان 21 ساله را با دستورات مقام قضایی دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه متهم مذکور در خیابان بهمن (خواجه ربیع) هشت دستگاه گوشی تلفن سرقتی کشف و مشخص شد که او یکی از دو موتورسواری است که تصاویرش در گوشی قاپی اطراف جایگاه سوخت ضبط شده بود. این جوان 21 ساله ضمن اعتراف به 160 گوشی قاپی طی شش ماه گذشته در مناطق آبکوه، جانباز، ابوطالب و عبدالمطلب، همدست 17 ساله خود را نیز به  کارآگاهان لو داد.

 

به دنبال اعترافات این موتورسوار خشن، بلافاصله کارآگاهان در یک عملیات ضربتی دیگر «مجید» (همدست 17 ساله) را هم به دام انداختند و به پلیس آگاهی منتقل کردند. گزارش خراسان حاکی است بررسی های بیشتر پلیس برای شناسایی مالخران و مال باختگان در حالی ادامه دارد که متهمان مدعی هستند در مناطق مختلف شهر گوشی قاپی کرده اند.

 

سجادپور

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------