ماجرای آدم ربایی زورگیران مسلح!؛کلید گاوصندوق را ندهی، دست دخترت را قطع می کنیم!



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
دو سارق قوی هیکل که با وحشت آفرینی در پارکینگ یک منزل مسکونی، دختر جوانی را به قصد زورگیری از خانواده اش ربودند، با دستورات ویژه قضایی و تلاش ماموران عملیات ویژه پلیس مشهد به دام افتادند. 

به گزارش خراسان، ساعت 23 شب نوزدهم بهمن دختر 20 ساله ای سوار بر یک دستگاه خودروی خارجی، مقابل منزل پدرش در خیابان کلاهدوز مشهد توقف کرد و کلید ریموت در پارکینگ را فشرد. به محض این که در برقی پارکینگ بالا رفت، دختر جوان هم خودرو را درون پارکینگ برد اما ناگهان دو جوان قوی هیکل خود را از زیر کرکره برقی به داخل پارکینگ انداختند و در حالی که چاقوی وحشتناکی را در دست داشتند به سمت راننده جوان حمله ور شدند.

 

دختر 20 ساله که با  دیدن چهره ترسناک و خشم آلود مهاجمان ناشناس لرزه بر اندامش افتاده بود، ناخودآگاه قفل مرکزی را زد و خود را درون خودرو حبس کرد. او با چشمانی وحشت زده به مهاجمان مسلح می نگریست و فریاد می کشید اما صدایش فقط در فضای اتاق خودرو می پیچید در این لحظه یکی از مهاجمان با چاقو به شیشه خودرو کوبید و آن را فرو ریخت.

 

دزدان خطرناک با تهدید دختر جوان ، او را از پشت فرمان پایین کشیدند و به سمت طبقه سوم آپارتمان بردند. وقتی زنگ منزل واحد آپارتمانی به صدا درآمد، پدر دختر جوان با تصور این که دخترش پشت در است، قفل در منزل را گشود ولی ناگهان مهاجمان مسلح دختر جوان را به داخل منزل پرت کردند و به تهدید اعضای خانواده پرداختند.

 

پدر و مادر دختر مذکور که از شدت ترس، هیچ حرکتی نمی توانستند انجام دهند، حیرت زده به چهره خشمگین و چشمان وحشتناک آنان می‌نگریستند که در یک لحظه یکی از مهاجمان فریاد کشید «اگر کلید گاوصندوق را ندهی، دست دخترت را قطع می کنیم! پدر با شنیدن این جمله به تکاپو افتاد و با کلماتی بریده بریده گفت: گاو صندوق در منزل نیست! ولی مهاجمان مسلح مرد لوستر فروش را همچنان تهدید می کردند تا این که یکی از آنان بالاخره از داخل اتاق خواب زنجیر طلا و ساعت را پیدا کرد و از ترس این که همسایگان متوجه ماجرا شوند، پا به فرار گذاشتند. گزارش خراسان حاکی است: در پی گزارش این حادثه تکان دهنده به پلیس 110، بلافاصله سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) دستورات ویژه ای را برای پیگیری این ماجرا صادر کرد و بدین ترتیب گروه ورزیده ای از نیروهای عملیات ویژه مشهد با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ جواد بیگی (رئیس عملیات ویژه) تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

 

آنان در اولین مرحله از بررسی های پلیسی به بازبینی دوربین های مداربسته پرداختند و سپس تحقیقات میدانی را به سوی همسایگان مرد لوسترفروش کشاندند چرا که احتمال می رفت فردی درباره ثروت یا گاوصندوق موجود در منزل شاکی، اطلاعاتی را به مهاجمان مسلح داده باشد.از سوی دیگر اهمیت و حساسیت این حادثه وحشت بار، موجب شد تا قاضی «جواد آسیان یزد» (قاضی شعبه 216 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) رسیدگی قضایی به این پرونده را به عهده بگیرد. به همین دلیل بررسی های پلیس با راهنمایی های ارزنده مقام قضایی به سوی جوانی به نام «هانی» کشید که شاگرد یک لوسترفروشی در خیابان سناباد بود. گزارش خراسان حاکی است: با انجام یک سری فعالیت های غیرمحسوس اطلاعاتی، مشخص شد که دو جوان زورگیر با شاگرد لوسترفروشی ارتباط دارند. طولی نکشید که تصاویری از دو جوان قوی هیکل زورگیر به دست آمد و مخفیگاه آنان لو رفت.

 

نیروهای عملیات ویژه پس از هماهنگی های قضایی وارد یک قهوه فروشی در خیابان گاز مشهد شدند و جوان 25 ساله ای به نام «امیرحسین» را دستگیر کردند. با انتقال این متهم به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از وی توسط ستوان خانی (افسر پرونده) ادامه یافت و او در نهایت با اعتراف به زورگیری خشن، همدست 35 ساله خود را نیز به پلیس معرفی کرد. ماموران انتظامی در ادامه این عملیات، عازم بولوار مصلا شدند و «قادر» زورگیر دیگر این پرونده هولناک را به دام انداختند.

 

در بازرسی از مخفیگاه زورگیران آدم ربا در حالی چندین قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح جنگی معروف به «شاه کش» کشف شد که با دستورات قاضی «آسیان یزد» نیروهای عملیاتی موفق شدند «هانی» (شاگرد لوسترفروشی) را نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. ادامه تحقیقات پلیس بیانگر آن بود که طبق فرضیه نیروهای انتظامی شاگرد لوسترفروشی، ماجرای پول و طلاهای مرد لوسترفروش را برای دو جوان زورگیر بازگو کرده و ساعات رفت و آمد وی را هم در اختیار دزدان مسلح گذاشته بود.در این عملیات که با تقدیر فرمانده انتظامی مشهد همراه بود، همه عوامل مرتبط با این ماجرای وحشتناک دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.

 

شایان ذکر است: زورگیران مسلح امروز در حضور قاضی شعبه 216 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد زوایای پنهان و دیگر ابعاد وحشت آفرینی در پارکینگ و همچنین چگونگی ربودن دختر جوان برای اخاذی و زورگیری از خانواده وی را تشریح می کنند.

 

سجادپور

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------