عامل قتل جوان رفسنجانی در صحنه نزاع دستگیر شد



جانشین انتظامی رفسنجان گفت: جوانی که در یک محفل دوستانه در این شهرستان به دلیل درگیری، دوست ۱۹ ساله خود را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در همان صحنه نزاع دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا و به نقل پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ صادق نیک نفس در تشریح جزئیات این خبر افزود: حوالی ساعت ۲ بامداد هفتم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام چاقو خوردن یک جوان ۱۹ ساله در یکی از بوستان های شهر رفسنجان، ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه با ۲ پسر جوان و همچنین پیکر نیمه جان یک پسر جوان دیگر که با ضربه چاقو به ناحیه سینه اش شدیدا زخمی شده بود، روبرو شدند.

 

وی ادامه داد: این جوان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با بررسی اولیه صحنه جرم و پی‌جویی های پلیسی متوجه شدند، فرد مقتول همان شب به همراه این ۲ پسر جوان در این بوستان حضور داشته است.

 

جانشین انتظامی رفسنجان اظهار داشت: در ادامه ضمن بازجویی اولیه از این ۲ جوان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، جوان مقتول به همراه ۲ دوست خود طی یک محفل دوستانه در این پارک به گفته خودشان در حالی که حالت عادی نداشتند بنا به دلایلی واهی با یکدیگر درگیر می شوند و مقتول که قصد میانجیگری بین آنها را داشته توسط یکی از این ۲ نفر مورد اصابت چاقو قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می دهد.

 

وی با ابراز تاسف از وقوع این سانحه که منجر به قتل یک جوان و گرفتار شدن ۲ جوان دیگر در این محفل شبانه و حادثه ساز شد، تصریح کرد: این افراد که ابتدا منکر قتل دوست خود بودند پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به این قتل اعتراف کردند که می‌توان گفت ناخواسته گرفتار یک عمر زندان و دیگر مجازات‌های حوزه قتل عمد یا شبه عمد شدند.

 

سرهنگ نیک نفس به جوانان توصیه کرد، از معاشرت با دوستان ناباب و حضور در محفل های نامتعارف خودداری کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------