دستگیری سارق طمعکار در کمد دیواری



مرد سارق وقتی برای دومین‌بار به خانه ویلایی رفت، با حضور بموقع مأموران پلیس، خود را داخل کمد دیواری مخفی کرد اما سرانجام دستگیر شد. 

به گزارش ایران ، چند روز قبل ساکنان محله‌ای در مسعودیه تهران در تماس با پلیس از حضور یک سارق در خانه ویلایی همسایه خبر دادند. پس از  این تماس تیم عملیات کلانتری مسعودیه بلافاصله به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد که در زمان غیبت صاحب‌خانه فردی وارد خانه شده است و پس از آن مأموران با هماهنگی‌های قضایی وارد منزل شده و با رؤیت به‌هم ریختگی خانه متوجه شدند گاوصندوق خانه باز شده است. با اینکه در بازرسی از خانه کسی پیدا نشد اما مأموران احتمال دادند سارق در جایی مخفی شده است بنابراین در بازرسی دقیق‌تر موفق شدند متهم را داخل کمد دیواری پیدا کنند.

 

متهم به سرقت پس از حضور در کلانتری عنوان کرد: هفته گذشته به اتفاق یکی از دوستانم از این خانه سرقت کردیم و با توجه به اینکه می‌‌دانستم مالک خانه ویلایی هنوز برنگشته و خانه خالی از سکنه است، تصمیم گرفتم خودم دوباره از آنجا سرقت کنم که دستگیر شدم.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: پس از اعتراف متهم، مأموران مالک خانه ویلایی را شناسایی کردند و با دعوت او به کلانتری، وی را در جریان سرقت از خانه‌اش قرار دادند، ضمن اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و دستگیری همدستش در جریان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------