۱۵ سارق حرفه‌ای در بروجرد دستگیر شدند



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۵ سارق حرفه ای در بروجرد دستگیر و ۳۴ فقره انواع سرقت از آنها کشف شد. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ "مهدی مهدوی کیا " افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده بروجرد پس از هماهنگی با مقام  قضایی توسط چند تیم از پلیس های تخصصی، کوپ و عوامل ستادی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی بروجرد با برنامه ریزی مناسب و انجام کار اطلاعاتی طی ۷۲ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۲۰ معتاد متجاهر و کشف سه قبضه سلاح گرم شدند.

 

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح ۲۰ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت  متخلف توقیف شد.

 

سرهنگ مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح ها به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق ۱۳۰۰ سی سی در بروجرد توقیف شد

سرهنگ "مهدی  مهدوی کیا" افزود: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر مزاحمت یک دستگاه موتورسیکلت با حرکات نمایشی و خطرناک برای مردم بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی شیروان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: ماموران ضمن شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضائی موفق به توقیف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی فاقد شماره و فاقد مدارک مالکیتی در منزل متهم شدند.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه موتورسیکلت فوق قاچاق و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی موتورسیکلت توقیفی را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند که جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

 

سارق سابقه دار گوشی تلفن همراه با ۱۱ فقره سرقت در بروجرد دستگیر شد

سرهنگ "مهدی  مهدوی کیا " افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه در بروجرد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و شبانه روزی سارق را حین ارتکاب جرم دستگیر و خودروی ام وی ام  وی را نیز توقیف کردند.

 

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده دارای ۶ فقره سابقه دستگیری می باشد گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۱ فقره سرقت گوشی تلفن همراه  اعتراف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------