وزیر خارجه انگلیس: اگر از اروپا خارج نشویم، با تبعات ویرانگری مواجه می‌شویم



اخبار,اخبار بین الملل,جرمی هانت

وزیر خارجه انگلیس در آستانه رأی‌گیری فردای پارلمان این کشور درباره برگزیت اعلام کرد: اگر در مهلت ۳ ماهه مقرر از اروپا خارج نشویم، با تبعات ویرانگر اجتماعی مواجه می‌شویم.

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس امروز چهارشنبه و در آستانه رأی‌گیری فردای پارلمان این کشور به منظور موافقت یا مخالفت با پیش نویس طرح خروج لندن از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» در سخنانی در سنگاپور هشدار داد: اگر در مدت زمان ۳ ماهه ای که برای برگزیت در اختیار داریم از اتحادیه اروپا خارج نشویم، با تبعات ویرانگر اجتماعی مواجه خواهیم شد.

 

وزیر خارجه انگلیس ادامه داد: عدم موفقیت در خروج لندن از اتحادیه اروپا همچنین به این معنی است که دولت انگلستان برای رأی مردم احترامی قائل نیست.

 

وی در ادامه افزود: به عقیده من ترزا می نخست وزیر راهی را برای عبور برگزیت از پارلمان خواهد یافت که البته این امر همان خواسته مردم نیز است.

 

جرمی هانت درادامه تأکید کرد: لندن می تواند از سنگاپور درس بگیرد و بداند که موفقیت این کشور در سرمایه گذاری بلند مدت در آموزش و زیرساخت ها بوده است.

 

گفتنی است، سخنگوی نخست وزیر انگلیس پیشتر اعلام کرده بود: ۲۹ ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی از اتحادیه اروپا بیرون می رویم.

 

این درحالیست که ترزا می از سوئی نتوانسته است نظر نمایندگان پارلمان این کشور را درباره پیش نویس توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به «برگزیت» جلب کند و از سوی آن ها برای اعمال تغییراتی در این توافق تحت فشار قرار گرفته و از طرف دیگر بروکسل آشکارا اعلام کرده است که هرگز درباره این توافق حاضر به مذاکره مجدد نیست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------