آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: با آهستگی نیروهایمان را از سوریه باز می‌گردانیم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت که قصد دارد نیروهای کشورش را با آهستگی از سوریه خارج کند.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه درباره مسائل مختلف از جمله تعطیلی دولت آمریکا و بازگرداندن نظامیان کشورش از سوریه اظهارنظر کرد. 

 

او که به دلیل تعطیلی دولت آمریکا مجبور شده بود در کاخ سفید بماند گفت: «در تعطیلات، کاخ سفید سوت و کور بود.» او درباره تعطیل شدن دولت گفت: «ما در وضعیت تعطیلی دولت قرار داریم چراکه دموکرات‌ها با اختصاص بودجه برای امنیت مرزی خودداری می‌کنند.»

 

وی درباره تصمیمش برای بازگرداندن نظامیان آمریکا از سوریه هم گفت: «بعد از شکست در برابر داعش داریم نیروهایمان را به آهستگی از سوریه باز می‌دانیم.»

 

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش به مسئله کره شمالی اشاره کرد و گفت که «نامه فوق‌العاده‌ای» از «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی دریافت کرده است. وی گفت انتظار دارد به زودی با رهبر کره شمالی دیدار کند.

 

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که ممکن بوده کار آمریکا با کره شمالی به جنگ با این کشور منجر شود. او گفت: «ممکن بود جنگ جهانی سوم را با کره‌شمالی داشته باشیم اما الان روابط خوبی با "کیم جونگ اون" دارم.»

 

روی میزی که امشب ترامپ همراه با وزیرانش نشسته بود، پوستر اقتباس‌شده از مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» که او چند ماه پیش برای هشدار درباره آغاز تحریم‌های ایران از آن استفاده کرده بود قرار داشت. روی این پوستر نوشته شده است: «تحریم‌ها در راهند، ۵ نوامبر.»

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------