آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

اعلام کاندیداتوری برنی سندرز برای ریاست جمهوری آمریکا



=

برنی سندرز، سناتور مستقل 77 ساله امروز سه شنبه کاندیداتوری‌اش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه سی ان بی سی، این در حالی است که اخیراً رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند سندرز ویدیویی ضبط و در آن کاندیداتوری خود را برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ از جانب حزب دموکرات اعلام کرده و انتظار می‌رفت این ویدیو صبح امروز سه شنبه انتشار یابد.

 

با این حال سندرز در مصاحبه با یک شبکه رادیویی ایالت ورمونت که از آن سناتور شده، گفت: من خواستم مردم ایالت ورمونت اولین کسانی باشند که خبر این کاندیداتوری را بفهمند و چیزی که من قول انجامش را می‌دهم در عین اینکه در کشور سفر می‌کنم، این است که ارزشهایی که همه ما اهالی ورمونت به آنها افتخار می‌کنیم یعنی باور به عدالت، جامعه، سیاست‌های مردمی و ملاقاتهای شهری را در سراسر کشور با خود خواهم برد.

 

او گفت: ما در کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ یک انقلاب سیاسی را آغاز کردیم و اکنون زمان آن است که این انقلاب را پیش ببریم. من نامزد رقابت‌های ریاست جمهوری می‌شوم. از شما می‌خواهم امروز به این کمپین تاریخی مردمی که کار خودر ا با حداقل یک میلیون تن کار خود را آغاز کرده بپیوندید. 

 

سندرز در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در رقابتهای مقدماتی این انتخابات در حزب دموکرات رقیب هیلاری کلینتون بود.

 

کمپین سندرز در آن زمان با مانور روی موضوعاتی مثل نابرابری درآمدها، و انتقاد از ثروتمندان میلیونر و میلیاردر آمریکا، حمایت مردمی فراوانی در میان رای دهندگان جوان کسب کرد.

 

با این حال در شرایط حال حاضر آمریکا در مقایسه با ۲۰۱۶، سندرز در فضای سیاسی‌ای کاندیدا می‌شود که سیاستهای لیبرالش جایگاه بهتری در جریان اصلی حزب دموکرات پیدا کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------