آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

مادورو: برای انتخابات زودهنگام آماده‌ام



اخبار,اخبار بین الملل,مادورو

رئیس جمهور ونزوئلا ضمن انتقاد از سکوت اتحادیه اروپا در قبال تحولات این کشور، بار دیگر برای مذاکره و برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام ابراز آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که کشورش با بحران سیاسی روبه‌رو است، در سخنانی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در کاراکاس بار دیگر آمادگی خود را برای انتخابات پارلمانی زودهنگام ابراز کرد.

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مادورو به خبرنگاران گفت: من پیشنهاد برگزاری انتخابات زودهنگام را به مجلس ملی می‌دهم و آن را تأیید خواهم کرد. همچنین دوست دارم که شاهد شرکت مردم در رأی‌گیری مجلس جدید باشم؛ اقدامی که به کشور کمک کرده و به بروز ثبات می‌انجامد.

 

ونزوئلا به دنبال اعلام ریاست جمهوری از سوی رهبر اپوزیسیون این کشور و به رسمیت شناختن او از سوی کشورهایی همچون آمریکا، دچار بحران سیاسی شده است.

 

مادورو همچنین از سکوت اتحادیه اروپا در قبال تحولات کشورش انتقاد کرده و گفت: اروپا نسبت به وقایعی که در ونزوئلا رخ می‌دهد "کر" شده است.

 

وی همچنین در این کنفرانس مطبوعاتی گفت ماهیت بیانیه کمیته بین المللی تماس درباره ونزوئلا را قبول ندارد.

 

گروه بین المللی تماس درباره ونزوئلا اخیراً در بیانیه پایانی خود بر لزوم نظارت بین المللی برای حمایت از حل مسالمت‌آمیز و سیاسی و دموکراتیک بحران در ونزوئلا از طریق برگزاری انتخابات آزاد و شفاف تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------