آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

تصویری از همسران رهبران حاضر در اجلاس G۲۰/ مردی که در عکس دست تکان می دهد، کیست؟



اخبار,اخبار بین الملل

همسران رهبران حاضر در اجلاس G۲۰ مهمان آکی آبه (همسر شینزو آبه) بودند.

به گزارش خبرفوری، گروه ۲۰ ( G-20) یا گروه بیست اقتصاد بزرگ گروهی متشکل از وزرای اقتصاد (دارائی) و مسولان بانک‌های مرکزی بیست اقتصاد مطرح دنیاست. گروه ۲۰ متشکل از قدرتمندترین کشورهای جهان است که در مجموع ۸۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارند.

 

این نشست ها از سال ۲۰۰۸ یعنی زمانی که این رهبران برای بحث در باره واکنش به بحران مالی جهانی یک جلسه اضطراری تشکیل دادند، تا کنون هر ساله برگزار شده است.

 

گروه ۲۰ با حضور کشورهای قدرتمند اقتصادی، ۸۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد این گروه شامل، آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن، روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل، آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.

 

گفتنی است که در این عکس، مرد در تصویر همسر ترزا می نخست وزیر انگلیس است. او تنها مردی است که به عنوان همسر رهبران جی 20 در این عکس حضور دارد.

 

ترزا می که البته از سمت خود استعفا داده و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان که او هم گفته از سمت خود کنار خواهد رفت، تنها رهبران عضو جی  هستند که مرد نیستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------