آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

اردوغان: احدی نمی‌تواند حادثه ۱۵ جولای را تکرار کند



اخبار,اخبار بین الملل,اردوغان

رئیس جمهوری ترکیه گفت: احدی نمی‌تواند حادثه (کودتا) ۱۵ جولای را تکرار کند.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه امروز دوشنبه و در سالروز کودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ در این کشور گفت: دیگر احدی نمی‌تواند حادثه (کودتا) ۱۵ جولای را تکرار کند.

 

رئیس جمهوری ترکیه در مراسم افتتاح ساختمان پلیس در سالروز کودتای نافرجام ۱۵ جولای سال ۲۰۱۶ گفت: به ما ضربه زدند؛ اما قوی‌تر شدیم. کودتاگران بی رحم «فتو» در روز ۱۵ جولای دستور شلیک به سمت نیروهای پلیس را صادر کردند.

 

وی در این خصوص ادامه داد: آنها نتوانستند به هدف خود برسند و ما دست آنها را شکستیم. نیروهای امنیتی و پلیس غیور کشورمان در روز کودتای نافرجام ۱۵ جولای ۲۰۱۶ در برابر کودتاگران سینه خود را سپر کرده و در برابر کودتاگران فتو ایستادند. هیچ نیرویی نخواهد توانست ما را از پای درآورد. هیچ نیرویی دیگر قادر به انجام آنچه در ۱۵ جولای علیه ترکیه صورت گرفت، نخواهد بود.

 

اردوغان افزود: تحویل سامانه‌های اس -۴۰۰ آغاز شد. برخی گفته بودند که نمی‌توانیم تحویل بگیریم. امروز هشتمین محموله نیز آمد. تا آوریل ۲۰۲۰ تمامی محموله را تحویل خواهیم گرفت. در رابطه با سامانه‌های دفاع هوایی به یکی از کشورهای پیشرو جهان تبدیل شده و هدف کنونی نیز تولید مشترک با روسیه است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------